Arta de a cumpăra. De ce ne place shopping-ul
Arta de a cumpăra. De ce ne place shopping-ul
Arta de a cumpăra. De ce ne place shopping-ul
Arta de a cumpăra. De ce ne place shopping-ul
Arta de a cumpăra. De ce ne place shopping-ul
Arta de a cumpăra. De ce ne place shopping-ul
Arta de a cumpăra. De ce ne place shopping-ul
Arta de a cumpăra. De ce ne place shopping-ul
Arta de a cumpăra. De ce ne place shopping-ul
Arta de a cumpăra. De ce ne place shopping-ul
Arta de a cumpăra. De ce ne place shopping-ul
Arta de a cumpăra. De ce ne place...
Arta de a cumpăra. De ce ne place...
Arta de a cumpăra. De ce ne place...
Arta de a cumpăra. De ce ne place...
Arta de a cumpăra. De ce ne place...
Arta de a cumpăra. De ce ne place...
Arta de a cumpăra. De ce ne place...
Arta de a cumpăra. De ce ne place...
Arta de a cumpăra. De ce ne place...
Arta de a cumpăra. De ce ne place...
Arta de a cumpăra. De ce ne place...
ISBN
973-46– 0417-1
An apariție
2006
Lună apariție
12
Număr pagini
320
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Colecție
HEXAGON > Practic
Domenii

Arta de a cumpăra. De ce ne place shopping-ul

Autori: Paco Underhill
INDISPONIBIL
19,95 lei

 
Traducere de Catalina Grosu.
Ati fi crezut ca un cos de cumparaturi plasat inteligent il poate convinge pina si pe cel mai nehotarit dintre clienti sau ca aglomeratia dintr-un magazin nu inseamna aproape niciodata vinzari mai mari? Utilizind informatii culese in mii de ore de cercetare in mall-uri, magazine universale si supermagazine din Statele Unite, autorul gaseste explicatii ale comportamentului la cumparaturi ce surprind nu doar cititorul neavizat, ci si expertul de marketing. Pentru specialisti, lucrarea reprezinta un ghid util, cu solutii creative (si adeseori foarte ingenioase) de adaptare la dorintele mereu in schimbare ale consumatorilor. Marelui public, pe de alta parte, i se ofera prilejul unei veritabile initieri in arta de a cumpara.
An apariție
2006
Lună apariție
12
Număr pagini
320
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Fără comentarii
Ce nu stiu comerciantii cu amanuntul • Cum sa citesti un indicator • Demografia shopping-ului • Dinamica shopping-ului • Experienta senzoriala a cumpararii • Timpul real si cel subiectiv • Magia expunerii


Despre autori


Paco Underhill, geograf urban si antropolog al mediilor de retail, este fondatorul firmei de cercetare si conultanta Envirosell, care consiliaza un club select de companii din topul Fortune 100. Cariera sa a intrat in atentia unor publicatii ca The New Yorker sau Smithsonian Magazine. A scris pentru American Demographics si Adweek si tine conferinte in lumea intrega. Locuieste in New York, unde isi desfasoara cea mai mare parte a activitatii.


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.