In plin proces al reformei scolare, autoarele ofera, prin aceasta lucrare, un important instrument de lucru destinat cadrelor didactice care predau la clasele I-IV. Cartea este conceputa in sistem modular, de la output la input si dinamica modelarii elevului, propunind o abordare graduala a relatiei invatator-elev, de la primul contact intre cei doi subiecti, pina la elaborarea fiselor de progres si evaluare a elevilor.
- An apariție
- 1998
- Lună apariție
- 12
- Număr pagini
- 136
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 147x205
Pledoarie... pedagogica • Actiunea factorilor de modernizare asupra coordonatelor învatamintului actual • Catre finalitatile ciclului primar • Succesul scolar (modul pedagogic) • INPUT • Documente de evidenta • Resurse umane • Catalogul clasei • Colectivul de conducere • Resurse materiale • PROCES • Adaptarea scolara • Orarul clasei • Activitati extraclasa • Predarea în conditii simultane • Relatia învatator – elev în viziunea reformei • Familia si scoala • Caracterizarea clasei • Cunoasterea psihopedagogica • OUTPUT • Fisa de caracterizare psihopedagogica la sfirsitul clasei a IV-a • Dictionar psihopedagogic