Producția textului jurnalistic
Producția textului jurnalistic
Producția textului jurnalistic
Producția textului jurnalistic
Producția textului jurnalistic
Producția textului jurnalistic
Producția textului jurnalistic
Producția textului jurnalistic
Producția textului jurnalistic
Producția textului jurnalistic
Producția textului jurnalistic
Producția textului jurnalistic
Producția textului jurnalistic
  • La reducere!
Producția textului jurnalistic
Producția textului jurnalistic
Producția textului jurnalistic
Producția textului jurnalistic
Producția textului jurnalistic
Producția textului jurnalistic
Producția textului jurnalistic
Producția textului jurnalistic
Producția textului jurnalistic
Producția textului jurnalistic
Producția textului jurnalistic
Producția textului jurnalistic
Producția textului jurnalistic
ISBN
973-681-749-0
An apariție
2004
Lună apariție
11
Număr pagini
250
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Media
Domenii

Producția textului jurnalistic

Autori: Luminița Roșca
15,00 lei

 
Cum prind „chip” ideile in mass-media? Cum se descrie situatia de comunicare jurnalistica? Ce relatie exista intre limba, limbaj si expresivitate in mass-media? Cum se creeaza legatura dintre presa si publicul sau? Ce relatie exista intre tipurile de gazetarie practicate in epoci istorice diferite? Acestea sint doar citeva dintre intrebarile la care raspunde autoarea. Lucrarea se adreseaza atit specialistilor, cit si studentilor, oferindu-le cunostintele teoretice si bazele unor deprinderi de a-si practica meseria cu respect pentru public si cu onestitate.
An apariție
2004
Lună apariție
11
Număr pagini
250
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Caracteristicile limbajului jurnalistic • Textul jurnalistic • Structura textelor jurnalistice • Coerenta • Raportarea discursurilor persoanelor in text • Lexicul • Sens si semnificatie • Topica


Despre autori


Luminita Rosca (n. 1954) este conferentiar universitar la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii a Universitatii Bucuresti, doctor al Facultatii de Litere a aceleiasi universitati. Avind ca arii de competenta discursul jurnalistic, redactare si stil in jurnalism si managementul informatiei, este autoarea a numeroase studii, articole si carti, rezultat al unor cercetari ample, unele de pionierat in domeniile amintite. A urmat stagii de formare la Ecole de Journalisme (Lille, Franta) si la Department of Journalism and Mass Communication (University of South Carolina, SUA). Din 2003 este membru in consiliul de administratie al retelei scolilor francofone de jurnalism „Reseau Theophraste”. Cu o experienta academica de aproape paisprezece ani, are contributii notabile in structurarea curriculei de formare in jurnalism si in stiintele comunicarii. La Editura Polirom a mai publicat: Formarea identitatii profesionale a jurnalistilor (2000), Productia textului jurnalistic (2004) si Mecanisme ale propagandei in discursul de informare. Presa romaneasca in perioada 1985-1995 (2006).


Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și:

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.