Cei zece specialisti in comunicarea de masa care semneaza studiile reunite in acest volum propun, in special pentru studentii de la facultatile de la jurnalism si stiintele comunicarii sau studii culturale, o noua perspectiva asupra jurnalismului: cea a stirii ca divertisment si instrument de manipulare emotionala. Volumul cuprinde o analiza amanuntita a tehnicilor specifice oricarui articol, editorial de ziar sau oricarei stiri TV menite sa captiveze „publicul larg”. Cercetatorii urmaresc sa investigheze tocmai aspectele negative ale fenomenului. Exemplele sunt luate din viata de zi cu zi, si vom recunoaste aici retetele pentru „stirile de la ora 5” perfecte, pentru comentariul sportiv cel mai incitant, pentru o „masinatiune” ideala de discriminare sexuala. Un inventar al arsenalului din jurnalismul asa-numit neconventional.
- An apariție
- 2004
- Lună apariție
- 10
- Număr pagini
- 224
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235