Perspective asupra teoriilor comunicării de masă
Perspective asupra teoriilor comunicării de masă
Perspective asupra teoriilor comunicării de masă
Perspective asupra teoriilor comunicării de masă
Perspective asupra teoriilor comunicării de masă
Perspective asupra teoriilor comunicării de masă
Perspective asupra teoriilor comunicării de masă
Perspective asupra teoriilor comunicării de masă
Perspective asupra teoriilor comunicării de masă
Perspective asupra teoriilor comunicării de masă
Perspective asupra teoriilor comunicării de masă
Perspective asupra teoriilor comunicării de masă
Perspective asupra teoriilor comunicării de masă
Perspective asupra teoriilor comunicării de masă
Perspective asupra teoriilor comunicării de masă
Perspective asupra teoriilor...
Perspective asupra teoriilor...
Perspective asupra teoriilor...
Perspective asupra teoriilor...
Perspective asupra teoriilor...
Perspective asupra teoriilor...
Perspective asupra teoriilor...
Perspective asupra teoriilor...
Perspective asupra teoriilor...
Perspective asupra teoriilor...
Perspective asupra teoriilor...
Perspective asupra teoriilor...
Perspective asupra teoriilor...
Perspective asupra teoriilor...
Perspective asupra teoriilor...
ISBN
973-681-446-7
An apariție
2004
Lună apariție
12
Număr pagini
400
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Media
Domenii

Perspective asupra teoriilor comunicării de masă

Autori: Werner J. Severin , James W. Tankard , Jr.
INDISPONIBIL
29,95 lei

 
Traducere de Madalina Paxaman si Maria Paxaman
Cartea analizeaza principalele teorii si concepte de a caror cunoastere depinde intelegerea actului de comunicare. Prin modul in care este structurat, prin numeroase exemple si teme de discutie, volumul este o lectura fundamentala pentru cei care studiaza domeniul comunicarii de masa.
An apariție
2004
Lună apariție
12
Număr pagini
400
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Un peisaj mass media in schimbare • Metode stiintifice si modelele comunicarii de masa • Rolul perceptiei in comunicare • Masurarea lizibilitatii • Abordarea socio-psihologica • Teoriile persuasiunii • Grupurile si comunicarea • Mass media si comunicarea interpersonala • Ipoteza decalajului cunoasterii • Efectele comunicarii de masa • Utilizarile mass media • Mass media in societatea moderna


Despre autori


Werner J. Severin este profesor la Universitatea Texas din Austin, unde preda studentilor cursuri de text jurnalistic si teorii ale comunicarii. Pentru masteranzi, tine prelegeri despre metodologia cercetarii comunicarii de masa, jurnalismul literar, redactare si editare de text jurnalistic.


James W. Tankard, Jr. este profesor la Universitatea Texas din Austin. A mai publicat „The Statistical Pioneers” (1984) si a colaborat la publicarea volumelor „Basic News Reporting” (1977) si „Mass Media in the Information Age” (1990).


Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și:

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.