- ISBN
- 973-681-446-7
- An apariție
- 2004
- Lună apariție
- 12
- Număr pagini
- 400
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
- Colecție
-
COLLEGIUM
>
Media
- Domenii
-
Un peisaj mass media in schimbare • Metode stiintifice si modelele comunicarii de masa • Rolul perceptiei in comunicare • Masurarea lizibilitatii • Abordarea socio-psihologica • Teoriile persuasiunii • Grupurile si comunicarea • Mass media si comunicarea interpersonala • Ipoteza decalajului cunoasterii • Efectele comunicarii de masa • Utilizarile mass media • Mass media in societatea moderna
Despre autori
Werner J. Severin este profesor la Universitatea Texas din Austin, unde preda studentilor cursuri de text jurnalistic si teorii ale comunicarii. Pentru masteranzi, tine prelegeri despre metodologia cercetarii comunicarii de masa, jurnalismul literar, redactare si editare de text jurnalistic.
James W. Tankard, Jr. este profesor la Universitatea Texas din Austin. A mai publicat „The Statistical Pioneers” (1984) si a colaborat la publicarea volumelor „Basic News Reporting” (1977) si „Mass Media in the Information Age” (1990).