- ISBN
- 973-683-855-2
- An apariție
- 2002
- Lună apariție
- 12
- Număr pagini
- 272
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 147x205
- Colecție
- COLLEGIUM
- Domenii
Traducere de Viorel Murariu
Cartea reprezinta o premiera in multitudinea publicatiilor despre comunicare aparute la noi dupa 1989. Ineditul acestei aparitii consta in faptul ca modelul practic de dezbateri pe care il propune – numit formatul Karl Popper, in onoarea reputatului filosof si logician austriac – are aplicatii in toate domeniile ce presupun discursul public ca forma de a identifica solutii prin prezentarea de argumente pro si contra. Adresat in primul rind cadrelor didactice din invatamintul liceal si universitar, ca auxiliar indispensabil pentru un invatamint care sa arate elevului sau studentului ce poate face cu ceea ce invata, dezbaterea in format Karl Popper poate fi un instrument eficient si in alte domenii. Astfel, daca managerul unei firme se vede pus in fata unei alternative de care depinde luarea unei decizii foarte importante, el poate solicita angajatilor sa-si prezinte optiunile intr-o dezbatere de acest format in fata factorilor de decizie din firma respectiva. In lumea afacerilor, aceasta poate fi una dintre caile amiabile de a rezolva conflictele de la diferite niveluri. De aici, gindul ne duce firesc la sfera socialului si a politicului, unde controversele abunda. Intr-o lume in care, aproape zilnic, puncte de vedere diferite ne pun pe toti in fata unor dileme importante, nu ne poate fi indiferent cum optam si, mai mult, cum ne justificam optiunile.
- An apariție
- 2002
- Lună apariție
- 12
- Număr pagini
- 272
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 147x205