Stefan Prutianu
De acelasi autor, la Editura Polirom au aparut: Comunicare si negociere in afaceri (1998); Inteligenta Marketing Plus (coautor, 1998; editia a II-a, 2003); Manual de comunicare si negociere in afaceri (doua volume, 2000); Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu (coautor, 2002; editia a II-a, 2004); Antrenamentul abilitatilor de comunicare (2005); Antrenamentul abilitatilor de comunicare. Limbaje ascunse (2006); Antrenamentul abilitatilor de negociere (2007).
(n. 1954), profesor universitar, conducator de doctorat la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, Universitatea „Al.I. Cuza", Iasi. Stagii de formare in marketing si comunicare la universitatile Paris-Sud (1992), Las Islas Baleares (1992), Nebraska at Omaha (1993). Volume publicate:
Introducere in modelarea economica (coautor, 1988);
Managementul micilor afaceri (coautor, 1993);
Negocierea si analiza tranzactionala (1995);
Marketing – probleme, teste, comentarii (coautor, 1996);
Inteligenta marketing (coautor, 1997);
Comunicarea interumana si negocierea afacerilor (1998);
Dictionar de marketing (in colaborare, 2006). A publicat peste 900 de articole in presa de interes general si in reviste de specialitate (
Timpul,
Monitorul,
Ziarul de Iasi,
Literatura si arta,
Opinia Studenteasca,
Dialog,
Tribuna economica,
Capital,
Economistul,
Idei de afaceri,
Psihologia sociala,
Caiete sociologice etc.). A fost distins cu Premiul Uniunii Scriitorilor pentru
Inteligenta marketing plus (1998).