- ISBN
- 973-683-138-8
- An apariție
- 1998
- Lună apariție
- 12
- Număr pagini
- 448
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
- Colecție
-
COLLEGIUM
>
Științe economice
- Domenii
-
Spirit marketing • Inteligenta marketing • Bucataria marketingului: notiuni, concepte, istoric si orizonturi • Cum alegi si cum lucrezi cu o agentie de publicitate • Mixul de marketing • Mixul de marketing • Politica de produs • Politica de pret • Politica de distributie • Politica de promovare • Vinzarea personala • Planificarea de marketing • Cercetarea de marketing • Introducere în cercetarea de marketing • Sistemul informational de marketing • Evaluarea mediului de marketing si a conjuncturii de piata • Piata: Identificare. Evaluare. Segmentare • Comportamentul consumatorului • Comportamentul cumparatorului organizational • Sondajul de piata • Chestionarul de ancheta • Experimentul de marketing • Teste simple de marketing
Despre autori
Corneliu Munteanu (n. 1965), lector la Catedra de management-marketing a Universitatii "Al.I. Cuza" Iasi, a absolvit Facultatea de Stiinte Economice din Iasi. Este Master of Arts in Economics la University of Nebraska at Omaha (SUA), doctorand in specializarea "Management" la Universitatea "Al.I. Cuza". A urmat stagii de specializare in strainatate, la Universidat de Las Islas Baleares (Spania, 1994) si Summer School in Economics, Olsztyn (Polonia, 1995). Este autor al lucrarii Marketing. Concepte, principii si exemple (Ed. Junimea, 1996) si coautor al cartii Microeconomie. Probleme rezolvate (Ed. Junimea, 1996). Semneaza, alaturi de Stefan Prutianu si Cezar Caluschi, volumul Inteligenta marketing plus (Ed. Polirom, 1998).
Cezar Caluschi, consultant in relatii publice si comunicare, este licentiat in marketing. In 1991, impreuna cu un grup de jurnalisti din Iasi din nucleul revistei Opinia studenteasca, a lansat cotidianul local Monitorul. A urmat, in strainatate, mai multe stagii sau programe de pregatire in jurnalism, in marketing si business management. Fondatorul Agentiei OSC – Oameni si Companii, specializata in comunicare directa personalizata, in marketing politic si in programe pentru afaceri publice. Numeroase premii pentru activitatea jurnalistica si pentru cea de comunicator: La Editura Polirom a publicat, in colaborare cu Stefan Prutianu, Inteligenta Marketing Plus, 1998. De acelasi autor: Inteligenta Marketing (in colaborare,1997), Relatii publice moderne (1998) si Comunicarea directa: o noua frontiera. Studiu extins de caz: compania „Electra” – liderul pietei romanesti de interfoane (2006).
Stefan Prutianu
De acelasi autor, la Editura Polirom au aparut: Comunicare si negociere in afaceri (1998); Inteligenta Marketing Plus (coautor, 1998; editia a II-a, 2003); Manual de comunicare si negociere in afaceri (doua volume, 2000); Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu (coautor, 2002; editia a II-a, 2004); Antrenamentul abilitatilor de comunicare (2005); Antrenamentul abilitatilor de comunicare. Limbaje ascunse (2006); Antrenamentul abilitatilor de negociere (2007).
(n. 1954), profesor universitar, conducator de doctorat la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, Universitatea „Al.I. Cuza", Iasi. Stagii de formare in marketing si comunicare la universitatile Paris-Sud (1992), Las Islas Baleares (1992), Nebraska at Omaha (1993). Volume publicate:
Introducere in modelarea economica (coautor, 1988);
Managementul micilor afaceri (coautor, 1993);
Negocierea si analiza tranzactionala (1995);
Marketing – probleme, teste, comentarii (coautor, 1996);
Inteligenta marketing (coautor, 1997);
Comunicarea interumana si negocierea afacerilor (1998);
Dictionar de marketing (in colaborare, 2006). A publicat peste 900 de articole in presa de interes general si in reviste de specialitate (
Timpul,
Monitorul,
Ziarul de Iasi,
Literatura si arta,
Opinia Studenteasca,
Dialog,
Tribuna economica,
Capital,
Economistul,
Idei de afaceri,
Psihologia sociala,
Caiete sociologice etc.). A fost distins cu Premiul Uniunii Scriitorilor pentru
Inteligenta marketing plus (1998).