Cărțile autorului Corneliu Munteanu

Corneliu Munteanu (n. 1965), lector la Catedra de management-marketing a Universitatii "Al.I. Cuza" Iasi, a absolvit Facultatea de Stiinte Economice din Iasi. Este Master of Arts in Economics la University of Nebraska at Omaha (SUA), doctorand in specializarea "Management" la Universitatea "Al.I. Cuza". A urmat stagii de specializare in strainatate, la Universidat de Las Islas Baleares (Spania, 1994) si Summer School in Economics, Olsztyn (Polonia, 1995). Este autor al lucrarii Marketing. Concepte, principii si exemple (Ed. Junimea, 1996) si coautor al cartii Microeconomie. Probleme rezolvate (Ed. Junimea, 1996). Semneaza, alaturi de Stefan Prutianu si Cezar Caluschi, volumul Inteligenta marketing plus (Ed. Polirom, 1998).
Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.