Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
Antrenamentul abilităţilor de negociere
ISBN
973-681-673-7
An apariție
2007
Lună apariție
2
Număr pagini
408
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Colecție
HEXAGON > Practic
Domenii

Antrenamentul abilităţilor de negociere

Autori: Ștefan Prutianu
INDISPONIBIL
19,95 lei

 
Negocierea cu scopul armonizarii intereselor este o caracteristica a societatii civilizate. Omul contemporan prefera sa se aseze la masa tratativelor, unde va obtine rezultate in functie de capacitatile sale de negociator.
Lucrarea, ce vine in completarea celor doua volume privind antrenamentul abilitatilor de comunicare, cuprinde tehnici si metode aplicabile in diverse tipuri de negociere: intre angajator si angajat, intre client si vinzator, intre reprezentanti ai unor unitati comerciale. Acestea sint de un real folos pentru ca partenerii sa se cunoasca reciproc si sa comunice, in asa fel incit negocierea sa devina un proces eficient.
An apariție
2007
Lună apariție
2
Număr pagini
408
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Fără comentarii
Stilul personal si strategia de negociere • Persuasiune si influentare • Marja de negociere in avantaj • Plasamentul la masa tratativelor • Administrarea procesului de negociere • Negocierea clauzelor contractuale uzuale • Stabilirea obiectivelor negocierii. Zece reguli de aur • „Argumentatia” si cartile de joc • Rutina si creativitate in vinzari • Negociatorul


Despre autori


Stefan Prutianu
De acelasi autor, la Editura Polirom au aparut: Comunicare si negociere in afaceri (1998); Inteligenta Marketing Plus (coautor, 1998; editia a II-a, 2003); Manual de comunicare si negociere in afaceri (doua volume, 2000); Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu (coautor, 2002; editia a II-a, 2004); Antrenamentul abilitatilor de comunicare (2005); Antrenamentul abilitatilor de comunicare. Limbaje ascunse (2006); Antrenamentul abilitatilor de negociere (2007).
(n. 1954), profesor universitar, conducator de doctorat la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, Universitatea „Al.I. Cuza", Iasi. Stagii de formare in marketing si comunicare la universitatile Paris-Sud (1992), Las Islas Baleares (1992), Nebraska at Omaha (1993). Volume publicate: Introducere in modelarea economica (coautor, 1988); Managementul micilor afaceri (coautor, 1993); Negocierea si analiza tranzactionala (1995); Marketing – probleme, teste, comentarii (coautor, 1996); Inteligenta marketing (coautor, 1997); Comunicarea interumana si negocierea afacerilor (1998); Dictionar de marketing (in colaborare, 2006). A publicat peste 900 de articole in presa de interes general si in reviste de specialitate (Timpul, Monitorul, Ziarul de Iasi, Literatura si arta, Opinia Studenteasca, Dialog, Tribuna economica, Capital, Economistul, Idei de afaceri, Psihologia sociala, Caiete sociologice etc.). A fost distins cu Premiul Uniunii Scriitorilor pentru Inteligenta marketing plus (1998).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.