Lucrarea, ce vine in completarea celor doua volume privind antrenamentul abilitatilor de comunicare, cuprinde tehnici si metode aplicabile in diverse tipuri de negociere: intre angajator si angajat, intre client si vinzator, intre reprezentanti ai unor unitati comerciale. Acestea sint de un real folos pentru ca partenerii sa se cunoasca reciproc si sa comunice, in asa fel incit negocierea sa devina un proces eficient.
- An apariție
- 2007
- Lună apariție
- 2
- Număr pagini
- 408
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 135x200
Despre autori

(n. 1954), profesor universitar, conducator de doctorat la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, Universitatea „Al.I. Cuza", Iasi. Stagii de formare in marketing si comunicare la universitatile Paris-Sud (1992), Las Islas Baleares (1992), Nebraska at Omaha (1993). Volume publicate: Introducere in modelarea economica (coautor, 1988); Managementul micilor afaceri (coautor, 1993); Negocierea si analiza tranzactionala (1995); Marketing – probleme, teste, comentarii (coautor, 1996); Inteligenta marketing (coautor, 1997); Comunicarea interumana si negocierea afacerilor (1998); Dictionar de marketing (in colaborare, 2006). A publicat peste 900 de articole in presa de interes general si in reviste de specialitate (Timpul, Monitorul, Ziarul de Iasi, Literatura si arta, Opinia Studenteasca, Dialog, Tribuna economica, Capital, Economistul, Idei de afaceri, Psihologia sociala, Caiete sociologice etc.). A fost distins cu Premiul Uniunii Scriitorilor pentru Inteligenta marketing plus (1998).