- ISBN
- 973-683-051-9
- An apariție
- 1998
- Lună apariție
- 12
- Număr pagini
- 280
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
- Colecție
-
COLLEGIUM
>
Științe economice
- Domenii
-
Tehnici de negociere si manipulare • Strategia ca mod de gindire • Reactiile spontane • Tactici, tehnici, scheme si trucuri de negociere • Tipuri fundamentale de strategii • Alegerea tipului de strategie • Tehnici de vinzare • Rutina si creativitate în vinzari • Procesul de vinzare • Ce înseamna un vinzator bun? • Tehnici de comunicare interpersonala • Cum construim un raport interpersonal • Mesajul verbal • Mesajul paraverbal • Mesajul trupului • Alte indicii non-verbale • Comunicarea interculturala • Atentie la mesajul non-verbal! • Ascultarea • Stilul de comunicare • Comentarii finale • Tehnici de argumentare si persuasiune • Argumentul si argumentatia • Regulile de aur ale argumentarii • Reguli simple de persuasiune bazate pe ascultare • Ordinea prezentarii argumentelor • Transpunerea schemei de argumentare într-un joc de carti • Analiza tranzactionala • Starile eului • Semnele de recunoastere • Tranzactiile. Analiza tranzactionala • Structurarea timpului • Simbioza, neimplicarea si pasivitatea • Emotiile si colectiile de timbre • Pozitiile de viata • Scenariile de viata • Elemente de psihoterapie AT • Negocierea afacerilor • Conceptul de negociere • Principii de baza • Tipuri fundamentale de negociere • Particularitati ale negocierilor comerciale • Cadrul general al negocierilor • Factorii generali de influenta • Conditiile negocierii • Procesul de negociere • Perceptia mesajelor • Subiectivitate, selectivitate si gindire • Procesul de perceptie • Senzatia • Organizarea stimularii senzoriale • Legi psihologice ale perceptiei si manipularii • Interpretarea si reprezentarea • Erori de perceptie • Perceptia extrasenzoriala • Perceptie subliminala • Perceptia la limita subliminalului • Comunicarea umana • Putina istorie • Ce este comunicarea umana? • Niveluri de comunicare umana • Contextul comunicarii umane • Etica comunicarii umane • Comunicarea ca proces tranzactional • Comunicare voluntara si involuntara • Ireversibilitatea comunicarii • Comunicare si constiinta de sine
Despre autori
Stefan Prutianu
De acelasi autor, la Editura Polirom au aparut: Comunicare si negociere in afaceri (1998); Inteligenta Marketing Plus (coautor, 1998; editia a II-a, 2003); Manual de comunicare si negociere in afaceri (doua volume, 2000); Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu (coautor, 2002; editia a II-a, 2004); Antrenamentul abilitatilor de comunicare (2005); Antrenamentul abilitatilor de comunicare. Limbaje ascunse (2006); Antrenamentul abilitatilor de negociere (2007).
(n. 1954), profesor universitar, conducator de doctorat la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, Universitatea „Al.I. Cuza", Iasi. Stagii de formare in marketing si comunicare la universitatile Paris-Sud (1992), Las Islas Baleares (1992), Nebraska at Omaha (1993). Volume publicate:
Introducere in modelarea economica (coautor, 1988);
Managementul micilor afaceri (coautor, 1993);
Negocierea si analiza tranzactionala (1995);
Marketing – probleme, teste, comentarii (coautor, 1996);
Inteligenta marketing (coautor, 1997);
Comunicarea interumana si negocierea afacerilor (1998);
Dictionar de marketing (in colaborare, 2006). A publicat peste 900 de articole in presa de interes general si in reviste de specialitate (
Timpul,
Monitorul,
Ziarul de Iasi,
Literatura si arta,
Opinia Studenteasca,
Dialog,
Tribuna economica,
Capital,
Economistul,
Idei de afaceri,
Psihologia sociala,
Caiete sociologice etc.). A fost distins cu Premiul Uniunii Scriitorilor pentru
Inteligenta marketing plus (1998).