Manual de comunicare și negociere în...
ISBN
973-683-457-3
An apariție
2000
Lună apariție
12
Număr pagini
280
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Afaceri
Domenii

Manual de comunicare și negociere în afaceri. Vol. II: Negocierea

Vol. II: Negocierea

Autori: Ștefan Prutianu
 
Lucrarea mijloceste periplul in universul relatiilor dintre oameni, al comunicarii, negocierii, al argumentatiei si manipularii. Teoriile, conceptele, normele de etica si tehnicile de comunicare si negociere expuse in cele doua volume isi vor demonstra cu siguranta utilitatea si eficienta in practica relatiilor de afaceri.
An apariție
2000
Lună apariție
12
Număr pagini
280
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Relatia interpersonala • Marja tranzactiei avantajoase • Strategia si stilul • Tactica si trucul • Negociatorul • Argumentatia si demonstratia • Administrarea procesului de negociere • Clauze contractuale • INCOTERMS 2000 - Conditii de livrare • Protocolul oficial


Despre autori


Stefan Prutianu
De acelasi autor, la Editura Polirom au aparut: Comunicare si negociere in afaceri (1998); Inteligenta Marketing Plus (coautor, 1998; editia a II-a, 2003); Manual de comunicare si negociere in afaceri (doua volume, 2000); Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu (coautor, 2002; editia a II-a, 2004); Antrenamentul abilitatilor de comunicare (2005); Antrenamentul abilitatilor de comunicare. Limbaje ascunse (2006); Antrenamentul abilitatilor de negociere (2007).
(n. 1954), profesor universitar, conducator de doctorat la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, Universitatea „Al.I. Cuza", Iasi. Stagii de formare in marketing si comunicare la universitatile Paris-Sud (1992), Las Islas Baleares (1992), Nebraska at Omaha (1993). Volume publicate: Introducere in modelarea economica (coautor, 1988); Managementul micilor afaceri (coautor, 1993); Negocierea si analiza tranzactionala (1995); Marketing – probleme, teste, comentarii (coautor, 1996); Inteligenta marketing (coautor, 1997); Comunicarea interumana si negocierea afacerilor (1998); Dictionar de marketing (in colaborare, 2006). A publicat peste 900 de articole in presa de interes general si in reviste de specialitate (Timpul, Monitorul, Ziarul de Iasi, Literatura si arta, Opinia Studenteasca, Dialog, Tribuna economica, Capital, Economistul, Idei de afaceri, Psihologia sociala, Caiete sociologice etc.). A fost distins cu Premiul Uniunii Scriitorilor pentru Inteligenta marketing plus (1998).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.