Puteți descărca gratuit forma electronică a cărții (PDF) aici.
(Reproducerea parțială sau integrală, prin orice mijloace, a cărților incluse în Biblioteca on-line a editurii este interzisă. Nerespectarea acestei obligații constituie o încălcare a dreptului de proprietate intelectuală și se pedepsește conform legilor în vigoare.)
- An apariție
- 2008
- Lună apariție
- 12
- Număr pagini
- 792
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
Despre autori

(n. 1954), profesor universitar, conducator de doctorat la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, Universitatea „Al.I. Cuza", Iasi. Stagii de formare in marketing si comunicare la universitatile Paris-Sud (1992), Las Islas Baleares (1992), Nebraska at Omaha (1993). Volume publicate: Introducere in modelarea economica (coautor, 1988); Managementul micilor afaceri (coautor, 1993); Negocierea si analiza tranzactionala (1995); Marketing – probleme, teste, comentarii (coautor, 1996); Inteligenta marketing (coautor, 1997); Comunicarea interumana si negocierea afacerilor (1998); Dictionar de marketing (in colaborare, 2006). A publicat peste 900 de articole in presa de interes general si in reviste de specialitate (Timpul, Monitorul, Ziarul de Iasi, Literatura si arta, Opinia Studenteasca, Dialog, Tribuna economica, Capital, Economistul, Idei de afaceri, Psihologia sociala, Caiete sociologice etc.). A fost distins cu Premiul Uniunii Scriitorilor pentru Inteligenta marketing plus (1998).