Tratat de comunicare şi negociere în afaceri
Tratat de comunicare şi negociere în afaceri
Tratat de comunicare şi negociere în afaceri
Tratat de comunicare şi negociere în afaceri
Tratat de comunicare şi negociere în afaceri
Tratat de comunicare şi negociere în afaceri
Tratat de comunicare şi negociere în afaceri
Tratat de comunicare şi negociere în afaceri
Tratat de comunicare şi negociere în afaceri
Tratat de comunicare şi negociere în afaceri
Tratat de comunicare şi negociere în afaceri
Tratat de comunicare şi negociere în afaceri
Tratat de comunicare şi negociere în afaceri
Tratat de comunicare şi negociere în afaceri
Tratat de comunicare şi negociere în afaceri
Tratat de comunicare şi negociere în...
Tratat de comunicare şi negociere în...
Tratat de comunicare şi negociere în...
Tratat de comunicare şi negociere în...
Tratat de comunicare şi negociere în...
Tratat de comunicare şi negociere în...
Tratat de comunicare şi negociere în...
Tratat de comunicare şi negociere în...
Tratat de comunicare şi negociere în...
Tratat de comunicare şi negociere în...
Tratat de comunicare şi negociere în...
Tratat de comunicare şi negociere în...
Tratat de comunicare şi negociere în...
Tratat de comunicare şi negociere în...
Tratat de comunicare şi negociere în...
ISBN
978-973-46-1223-9
An apariție
2008
Lună apariție
12
Număr pagini
792
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Afaceri
Domenii

Tratat de comunicare şi negociere în afaceri

Autori: Ștefan Prutianu
 
In afaceri, negocierea este esentiala. Structurata in sapte mari sectiuni, lucrarea cuprinde o serie de teorii, concepte, norme de etica si tehnici de comunicare a caror cunoastere este extrem de utila in procesul negocierii. Sunt prezentate tehnici si metode aplicabile in diverse situatii de comunicare – intre angajator si angajat, intre client si vanzator, intre reprezentanti ai unor unitati comerciale –, care faciliteaza dialogul intre parteneri si determina eficienta negocierii. Numeroase exemple practice si exercitii completeaza notiunile teoretice si ajuta la fixarea lor. Volumul se adreseaza studentilor si profesorilor de la facultatile de Economie si Administrarea Afacerilor, precum si oamenilor de afaceri.
 

Puteți descărca gratuit forma electronică a cărții (PDF) aici. 

(Reproducerea parțială sau integrală, prin orice mijloace, a cărților incluse în Biblioteca on-line a editurii este interzisă. Nerespectarea acestei obligații constituie o încălcare a dreptului de proprietate intelectuală și se pedepsește conform legilor în vigoare.)

 
An apariție
2008
Lună apariție
12
Număr pagini
792
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Socializarea si relationarea interumana • Dezvoltarea personala • Comunicarea financiara si relationarea publica in organizatii • Comunicarea, persuasiunea, influentarea • Presiunea diferentelor perceptuale si culturale • Registrele comunicarii umane • Pragmatica negocierii afacerilor


Despre autori


Stefan Prutianu
De acelasi autor, la Editura Polirom au aparut: Comunicare si negociere in afaceri (1998); Inteligenta Marketing Plus (coautor, 1998; editia a II-a, 2003); Manual de comunicare si negociere in afaceri (doua volume, 2000); Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu (coautor, 2002; editia a II-a, 2004); Antrenamentul abilitatilor de comunicare (2005); Antrenamentul abilitatilor de comunicare. Limbaje ascunse (2006); Antrenamentul abilitatilor de negociere (2007).
(n. 1954), profesor universitar, conducator de doctorat la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, Universitatea „Al.I. Cuza", Iasi. Stagii de formare in marketing si comunicare la universitatile Paris-Sud (1992), Las Islas Baleares (1992), Nebraska at Omaha (1993). Volume publicate: Introducere in modelarea economica (coautor, 1988); Managementul micilor afaceri (coautor, 1993); Negocierea si analiza tranzactionala (1995); Marketing – probleme, teste, comentarii (coautor, 1996); Inteligenta marketing (coautor, 1997); Comunicarea interumana si negocierea afacerilor (1998); Dictionar de marketing (in colaborare, 2006). A publicat peste 900 de articole in presa de interes general si in reviste de specialitate (Timpul, Monitorul, Ziarul de Iasi, Literatura si arta, Opinia Studenteasca, Dialog, Tribuna economica, Capital, Economistul, Idei de afaceri, Psihologia sociala, Caiete sociologice etc.). A fost distins cu Premiul Uniunii Scriitorilor pentru Inteligenta marketing plus (1998).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.