In afaceri, negocierea este esentiala. Structurata in sapte mari sectiuni, lucrarea cuprinde o serie de teorii, concepte, norme de etica si tehnici de comunicare a caror cunoastere este extrem de utila in procesul negocierii. Sunt prezentate tehnici si metode aplicabile in diverse situatii de comunicare – intre angajator si angajat, intre client si vanzator, intre reprezentanti ai unor unitati comerciale –, care faciliteaza dialogul intre parteneri si determina eficienta negocierii. Numeroase exemple practice si exercitii completeaza notiunile teoretice si ajuta la fixarea lor. Volumul se adreseaza studentilor si profesorilor de la facultatile de Economie si Administrarea Afacerilor, precum si oamenilor de afaceri.
Puteți descărca gratuit forma electronică a cărții (PDF) aici.
(Reproducerea parțială sau integrală, prin orice mijloace, a cărților incluse în Biblioteca on-line a editurii este interzisă. Nerespectarea acestei obligații constituie o încălcare a dreptului de proprietate intelectuală și se pedepsește conform legilor în vigoare.)