Cum să vinzi clienţilor dificili. Secretele persuasiunii
Cum să vinzi clienţilor dificili. Secretele persuasiunii
Cum să vinzi clienţilor dificili. Secretele persuasiunii
Cum să vinzi clienţilor dificili. Secretele persuasiunii
Cum să vinzi clienţilor dificili. Secretele persuasiunii
Cum să vinzi clienţilor dificili. Secretele persuasiunii
Cum să vinzi clienţilor dificili. Secretele persuasiunii
Cum să vinzi clienţilor dificili. Secretele persuasiunii
Cum să vinzi clienţilor dificili. Secretele persuasiunii
Cum să vinzi clienţilor dificili. Secretele persuasiunii
Cum să vinzi clienţilor dificili....
Cum să vinzi clienţilor dificili....
Cum să vinzi clienţilor dificili....
Cum să vinzi clienţilor dificili....
Cum să vinzi clienţilor dificili....
Cum să vinzi clienţilor dificili....
Cum să vinzi clienţilor dificili....
Cum să vinzi clienţilor dificili....
Cum să vinzi clienţilor dificili....
Cum să vinzi clienţilor dificili....
ISBN
978-973-46-1019-8
An apariție
2008
Lună apariție
5
Număr pagini
384
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Colecție
TRAINING. VÎNZĂRI & NEGOCIERI
Domenii

Cum să vinzi clienţilor dificili. Secretele persuasiunii

Autori: Nicolas Caron
 
Carte recomandata de

Traducere de Gabriela Sandu

Legea dura a concurentei nu ocoleste nici un agent comercial. Concurenta are intotdeauna produse similare la un pret mai mic, iar clientii sint din ce in ce mai informati, mai exigenti si mai selectivi. Cum ii convingeti ca oferta dumneavoastra este cea mai buna de pe piata? Volumul prezinta metode de atragere si fidelizare a clientelei, strategii de negociere si tehnici de persuadare, insotite de numeroase exemple concrete. Indiferent daca lucrati pe cont propriu sau sinteti managerul unei echipe de vinzari, veti reusi sa incheiati contracte chiar si cu cei mai pretentiosi clienti.
An apariție
2008
Lună apariție
5
Număr pagini
384
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Fără comentarii
De ce sint clientii atit de greu de convins? • Cum sa va consolidati relatiile • Cum sa va adaptati strategia privind intrevederile • Vinzarea de solutii • Stapinirea tehnicilor de adresare a intrebarilor • Cum sa va influentati interlocutorii • Cum sa contracarati obiectiile • Cum sa va faceti acceptat pretul • Cum sa grabiti incheierea vinzarii • Un plan pentru intrevederile dificile • Cum sa va puneti in valoare potentialul


Despre autori


Nicolas Caron are o diploma in comert international si a lucrat ca responsabil de vinzari in mai multe firme de servicii si consultanta. Este director asociat al cabinetului Halifax Consulting, una dintre cele mai importante firme franceze din domeniul consultantei comerciale. A mai publicat: Demotiver a coup sur. Les embrouilles de Demotivator (2003), Les Tableaux de bord de la fonction commerciale (2006).



Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.