Practica merchandisingului
Practica merchandisingului
Practica merchandisingului
Practica merchandisingului
Practica merchandisingului
Practica merchandisingului
Practica merchandisingului
Practica merchandisingului
Practica merchandisingului
Practica merchandisingului
Practica merchandisingului
Practica merchandisingului
Practica merchandisingului
Practica merchandisingului
Practica merchandisingului
Practica merchandisingului
Practica merchandisingului
Practica merchandisingului
Practica merchandisingului
Practica merchandisingului
Practica merchandisingului
Practica merchandisingului
Practica merchandisingului
Practica merchandisingului
Practica merchandisingului
Practica merchandisingului
Practica merchandisingului
Practica merchandisingului
Practica merchandisingului
Practica merchandisingului
ISBN
978-973-46-1451-6
An apariție
2009
Lună apariție
7
Număr pagini
328
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Colecție
TRAINING. VÎNZĂRI & NEGOCIERI
Domenii

Practica merchandisingului

Spațiul de vânzări. Oferta de produse. Comunicarea la locul de vânzare

Autori: Dominique Mouton , Gauderique Paris
 
Traducere de Eliza Galan
 
Merchandisingul este un domeniu extrem de important astazi, cind spatiul de vinzare a devenit si spatiu pentru promovarea marcilor si a produselor. Volumul propune metode si solutii practice pentru organizarea de la A la Z a unui punct de vinzare sau a unui raion, elaborarea dosarelor de merchandising, optimizarea spatiului si imbunatatirea comunicarii cu colegii si clientii. Numeroasele exemple si studii de caz fac din Practica merchandisingului un ghid util atit pentru incepatorii in domeniu, cit si pentru specialisti.
 
 
An apariție
2009
Lună apariție
7
Număr pagini
328
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Fără comentarii
Merchandisingul si trade marketingul • Stabilirea punctelor de vinzare • Analiza suprafetei de vinzare • Determinarea si gestionarea fluxurilor de clienti • Analiza rentabilitatii • Selectia marcilor si a produselor • Aranjarea produselor pe raft


Despre autori


Dominique Mouton, absolvent al European Business School, Paris, inginer in merchandising, este consultant in merchandising si concepte punct de vinzare de peste 25 de ani, cofondator si director asociat la Mathema Partners, firma de consultanta in merchandising design. A mai publicat: Merchandising Strategique (1989).


Gauderique Paris, absolvent al Ecole Superieure de Commerce et de Marketing, Paris, este unul dintre initiatorii trade marketingului in Franta si are o bogata experienta profesionala in marketingul locurilor de vinzare. A fost director de clientela pe comunicare publi-promotionala al retelei Carrefour France. De asemenea, este cofondator, director asociat si manager la Mathema Partners.


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.