Sisteme de instruire alternative și complementare. Structuri, stiluri și strategii
Sisteme de instruire alternative și complementare. Structuri, stiluri și strategii
Sisteme de instruire alternative și complementare. Structuri, stiluri și strategii
Sisteme de instruire alternative și complementare. Structuri, stiluri și strategii
Sisteme de instruire alternative și complementare. Structuri, stiluri și strategii
Sisteme de instruire alternative și complementare. Structuri, stiluri și strategii
Sisteme de instruire alternative și complementare. Structuri, stiluri și strategii
Sisteme de instruire alternative și complementare. Structuri, stiluri și strategii
Sisteme de instruire alternative și complementare. Structuri, stiluri și strategii
Sisteme de instruire alternative și complementare. Structuri, stiluri și strategii
Sisteme de instruire alternative și complementare. Structuri, stiluri și strategii
Sisteme de instruire alternative și complementare. Structuri, stiluri și strategii
Sisteme de instruire alternative și complementare. Structuri, stiluri și strategii
Sisteme de instruire alternative și complementare. Structuri, stiluri și strategii
Sisteme de instruire alternative și...
Sisteme de instruire alternative și...
Sisteme de instruire alternative și...
Sisteme de instruire alternative și...
Sisteme de instruire alternative și...
Sisteme de instruire alternative și...
Sisteme de instruire alternative și...
Sisteme de instruire alternative și...
Sisteme de instruire alternative și...
Sisteme de instruire alternative și...
Sisteme de instruire alternative și...
Sisteme de instruire alternative și...
Sisteme de instruire alternative și...
Sisteme de instruire alternative și...
ISBN
978-973-46-1016-7
An apariție
2008
Lună apariție
10
Număr pagini
400
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Științele educației
Domenii

Sisteme de instruire alternative și complementare. Structuri, stiluri și strategii

Autori: Ioan Cerghit
INDISPONIBIL
9,62 lei

 

Deja un reper in bibliografiile de specialitate, lucrarea se subsumeaza unui domeniu major al pedagogiei, clasificind si discutind noile metode si tehnici utilizate in procesul de invatamint. Concepute pentru a stimula un activism cognitiv autentic la elevi, noile metode sint, in viziunea autorului, complementare cu cele traditionale, alcatuind impreuna cu acestea un continuum didactic, in masura sa confere invatamintului modern avantajul unei sinteze a tuturor bunelor solutii, incercate si validate practic. Volumul se adreseaza studentilor la facultatile de stiintele educatiei sau care urmeaza cursurile unui modul pedagogic, precum si cadrelor didactice.

 

 

An apariție
2008
Lună apariție
10
Număr pagini
400
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Impactul cunoasterii culturale asupra procesualitatii invatamintului • Procesul de invatamint in perspectiva unor reprezentari multiple • Sisteme comunicationale • Sisteme orientate spre actiune (modele actionale) • Sisteme interactionale: contextuale si situationale • Sistemul sociocentric axat pe interactiunea sociala • Sistemul informational (bazat pe procesarea informatiei) • Procesul de invatamint – interpretari si analize structurale si functionale • Stiluri didactice • Strategii didactice (de instruire) • Activitatea de evaluare in invatamint


Despre autori


Ioan Cerghit, profesor universitar doctor, in prezent profesor consultant la Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei a Universitatii din Bucuresti. In perioada 1973‑1977 a detinut functia de prodecan al Facultatii de Filosofie de la aceasta universitate, iar din 1979 si pina in 1990, pe cea de sef al Catedrei de Pedagogie si Psihologie. A fost sef al Laboratorului de Didactica Universitara intre 1984 si 1989, director al Seminarului Pedagogic intre 1994 si 1996 si director al Departamentului pentru Pregatirea Personalului Didactic intre 1994 si 1999. A publicat numeroase articole in reviste sau in volume colective. Este autorul si coordonatorul mai multor lucrari consacrate teoriei educatiei si invatamintului, dintre care amintim: Filmul in procesul de invatamint (1970), Mass‑media si educatia tineretului scolar (1972), Curs de pedagogie (1988), Metode de invatamint (ed. I, 1976; ed. a II‑a, 1980; ed. a III‑a, 1997; ed. a IV‑a revazuta si adaugita, Polirom, 2006), Prelegeri pedagogice (coautor, Polirom, 2001).



Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.