- ISBN
- 978-973-46-1151-1
- An apariție
- 2008
- Lună apariție
- 9
- Număr pagini
- 224
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
- Colecție
- COLLEGIUM > Științele educației
- Domenii
Instruirea școlară. Perspective teoretice și aplicative (ediţia a II-a revăzută şi adăugită)
Autori: Romiță B. Iucu
Editia a II-a revazuta si adaugita
Circumscrisa unei problematici educationale clasice, insa de mare actualitate, lucrarea este un instrument deosebit de valoros pentru pregatirea examenelor de definitivare, gradul II si gradul I. Autorul recurge la o bibliografie vasta, prelucrata si interpretata obiectiv, mizind pe argumente instructionale moderne si avind in permanenta in vedere specificul muncii educative si exigentele celor care o practica.- An apariție
- 2008
- Lună apariție
- 9
- Număr pagini
- 224
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
Despre autori
Romita B. Iucu este doctor in stiintele educatiei, profesor universitar la Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Catedra de Pedagogie a Universitatii din Bucuresti si prorector al aceleiasi universitati. Este expert al Comisiei Europene in domeniul formarii personalului didactic incepind cu anul 2002, membru in numeroase asociatii si consilii profesionale, coordonator si consultant in cadrul unor proiecte nationale si internationale de cercetare, expert-evaluator in diferite actiuni europene. Dintre lucrarile publicate, mentionam: Formare initiala si continua (coautor, Humanitas, Bucuresti, 2001), University Continuing Education in Romania (coautor), in Michael Osborne, Edward Thomas (coord.), Lifelong Learning in a Changing Continent: Continuing Education in the Universities of Europe (NIACE, Leicester, 2003), Formarea cadrelor didactice (Humanitas, Bucuresti, 2005). De acelasi autor, la Editura Polirom au aparut Educatia prescolara in Romania (coord., 2002) si Managementul clasei de elevi. Aplicatii pentru gestionarea situatiilor de criza educationala (editia I, 2000; editia a II-a revazuta si adaugita, 2006) si Instruirea scolara. Perspective teoretice si aplicative (2008).