- ISBN ePub
-
978-973-46-2248-1
- ISBN PDF
-
978-973-46-3020-2
- An apariție
-
2011
- Tip ediție
- eBook
- Format
- ePub (Adobe DRM), PDF (Adobe DRM)
- Colecție
- COLLEGIUM > Științele educației
- Domenii
Intrata in bibliografiile de specialitate, lucrarea, acum intr-o editie revazuta si adaugita, reprezinta o sinteza fundamentala in domeniul metodologiei didactice, remarcabila prin caracterul ei sistematic si care acopera intreaga gama a metodelor de invatamint. Volumul este o punte de legatura intre sistemul traditional de predare si cel modern, imbinarea celor doua fiind varianta optima a invatamintului actual. De la metodologia centrata pe profesor, ca factor catalizator al procesului de invatare, la cea care-l aduce in centrul atentiei pe elev, lucrarea este o analiza pertinenta a activitatii didactice. Un bun prilej, in acelasi timp, pentru o reconsiderare a metodelor specifice actului pedagogic, dezvaluindu-se potentialitatile acestora, in urma aplicarii lor practice de-a lungul timpului. Cartea este destinata atit studentilor de la facultatile de profil, celor care urmeaza cursurile modulului psihopedagogic, cit si tuturor cadrelor didactice, in special celor care urmeaza sa-si sustina examenele de titularizare, definitivat sau grad.
- An apariție
- 2006
- Lună apariție
- 4
- Număr pagini
- 320
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
Despre autori
Ioan Cerghit, profesor universitar doctor, in prezent profesor consultant la Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei a Universitatii din Bucuresti. In perioada 1973‑1977 a detinut functia de prodecan al Facultatii de Filosofie de la aceasta universitate, iar din 1979 si pina in 1990, pe cea de sef al Catedrei de Pedagogie si Psihologie. A fost sef al Laboratorului de Didactica Universitara intre 1984 si 1989, director al Seminarului Pedagogic intre 1994 si 1996 si director al Departamentului pentru Pregatirea Personalului Didactic intre 1994 si 1999. A publicat numeroase articole in reviste sau in volume colective. Este autorul si coordonatorul mai multor lucrari consacrate teoriei educatiei si invatamintului, dintre care amintim: Filmul in procesul de invatamint (1970), Mass‑media si educatia tineretului scolar (1972), Curs de pedagogie (1988), Metode de invatamint (ed. I, 1976; ed. a II‑a, 1980; ed. a III‑a, 1997; ed. a IV‑a revazuta si adaugita, Polirom, 2006), Prelegeri pedagogice (coautor, Polirom, 2001).