- ISBN
- 973-46-0042-7
- An apariție
- 2006
- Lună apariție
- 3
- Număr pagini
- 456
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
- Colecție
- COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
- Domenii
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Autori: Luc Marcenac , Alain Milon , Serge-Henri Saint-Michel
Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum pot fi intelese si aplicate strategiile de marketing ale intreprinderii, cum pot fi apreciate instrumentele geomarketingului, cum poate fi determinata calitatea unei optiuni creative a agentiei de publicitate sau ce suporturi mediatice sint utile mesajului publicitar pentru a optimiza vinzarile firmei. Aspectele expuse, teoretice si practice, sint sustinute de exemple concludente din sfera publicitatii internationale. Strategii publicitare se adreseaza studentilor in comunicare si publicitate, precum si tuturor celor interesati de aspectele politicii de marketing.
- An apariție
- 2006
- Lună apariție
- 3
- Număr pagini
- 456
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235