Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Strategii publicitare. De la studiul...
Strategii publicitare. De la studiul...
Strategii publicitare. De la studiul...
Strategii publicitare. De la studiul...
Strategii publicitare. De la studiul...
Strategii publicitare. De la studiul...
Strategii publicitare. De la studiul...
Strategii publicitare. De la studiul...
Strategii publicitare. De la studiul...
Strategii publicitare. De la studiul...
Strategii publicitare. De la studiul...
Strategii publicitare. De la studiul...
Strategii publicitare. De la studiul...
ISBN
973-46-0042-7
An apariție
2006
Lună apariție
3
Număr pagini
456
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
Domenii

Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media

Autori: Luc Marcenac , Alain Milon , Serge-Henri Saint-Michel
INDISPONIBIL
28,85 lei

 
Traducere de Elisabeta Gheorghe.
Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum pot fi intelese si aplicate strategiile de marketing ale intreprinderii, cum pot fi apreciate instrumentele geomarketingului, cum poate fi determinata calitatea unei optiuni creative a agentiei de publicitate sau ce suporturi mediatice sint utile mesajului publicitar pentru a optimiza vinzarile firmei. Aspectele expuse, teoretice si practice, sint sustinute de exemple concludente din sfera publicitatii internationale. Strategii publicitare se adreseaza studentilor in comunicare si publicitate, precum si tuturor celor interesati de aspectele politicii de marketing.
An apariție
2006
Lună apariție
3
Număr pagini
456
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Clientul agentiei de publicitate si piata sa • Consumatorul • Mediul • Strategiile de comunicare • Planul media • Canalele mediatice • Reclama non-media • Planul de campanie


Despre autori


Luc Marcenac este profesor de relatii publice la Lycee Galilee din Paris.


Alain Milon este profesor la Universitatea Paris X si expert in sociologie pentru CITTAL. In colaborare cu Michele Jouve, Alain Milon a mai publicat Communication et organisation des entreprises (1996).


Serge-Henri Saint-Michel este consultant in marketing si comunicare in cadrul JIPO-Interactive. Impreuna cu Alain Milon a publicat Etudes de cas de strategies publicitaires (1992) si Lexicom: les 3500 mots du marketing publicitaire et des techniques de production (2000).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.