Cosul tău
Nu mai sunt produse în coșul tău!
- ISBN
- 973-46-0042-7
- An apariție
- 2006
- Lună apariție
- 3
- Număr pagini
- 456
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
- Colecție
- COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
- Domenii
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Autori: Luc Marcenac , Alain Milon , Serge-Henri Saint-Michel
INDISPONIBIL
28,85 lei
Traducere de Elisabeta Gheorghe.
Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum pot fi intelese si aplicate strategiile de marketing ale intreprinderii, cum pot fi apreciate instrumentele geomarketingului, cum poate fi determinata calitatea unei optiuni creative a agentiei de publicitate sau ce suporturi mediatice sint utile mesajului publicitar pentru a optimiza vinzarile firmei. Aspectele expuse, teoretice si practice, sint sustinute de exemple concludente din sfera publicitatii internationale. Strategii publicitare se adreseaza studentilor in comunicare si publicitate, precum si tuturor celor interesati de aspectele politicii de marketing.
Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum pot fi intelese si aplicate strategiile de marketing ale intreprinderii, cum pot fi apreciate instrumentele geomarketingului, cum poate fi determinata calitatea unei optiuni creative a agentiei de publicitate sau ce suporturi mediatice sint utile mesajului publicitar pentru a optimiza vinzarile firmei. Aspectele expuse, teoretice si practice, sint sustinute de exemple concludente din sfera publicitatii internationale. Strategii publicitare se adreseaza studentilor in comunicare si publicitate, precum si tuturor celor interesati de aspectele politicii de marketing.
- An apariție
- 2006
- Lună apariție
- 3
- Număr pagini
- 456
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
Fără comentarii
Clientul agentiei de publicitate si piata sa • Consumatorul • Mediul • Strategiile de comunicare • Planul media • Canalele mediatice • Reclama non-media • Planul de campanie
Despre autori
Luc Marcenac (autor)

Luc Marcenac este profesor de relatii publice la Lycee Galilee din Paris.
Alain Milon (autor)

Alain Milon este profesor la Universitatea Paris X si expert in sociologie pentru CITTAL. In colaborare cu Michele Jouve, Alain Milon a mai publicat Communication et organisation des entreprises (1996).
Serge-Henri Saint-Michel (autor)

Serge-Henri Saint-Michel este consultant in marketing si comunicare in cadrul JIPO-Interactive. Impreuna cu Alain Milon a publicat Etudes de cas de strategies publicitaires (1992) si Lexicom: les 3500 mots du marketing publicitaire et des techniques de production (2000).