Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Strategii publicitare. De la studiul...
Strategii publicitare. De la studiul...
Strategii publicitare. De la studiul...
Strategii publicitare. De la studiul...
Strategii publicitare. De la studiul...
Strategii publicitare. De la studiul...
Strategii publicitare. De la studiul...
Strategii publicitare. De la studiul...
Strategii publicitare. De la studiul...
Strategii publicitare. De la studiul...
Strategii publicitare. De la studiul...
Strategii publicitare. De la studiul...
Strategii publicitare. De la studiul...
ISBN
973-46-0042-7
An apariție
2006
Lună apariție
3
Număr pagini
456
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
Domenii

Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media

Autori: Luc Marcenac , Alain Milon , Serge-Henri Saint-Michel
INDISPONIBIL
28,85 lei

 
Traducere de Elisabeta Gheorghe.
Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum pot fi intelese si aplicate strategiile de marketing ale intreprinderii, cum pot fi apreciate instrumentele geomarketingului, cum poate fi determinata calitatea unei optiuni creative a agentiei de publicitate sau ce suporturi mediatice sint utile mesajului publicitar pentru a optimiza vinzarile firmei. Aspectele expuse, teoretice si practice, sint sustinute de exemple concludente din sfera publicitatii internationale. Strategii publicitare se adreseaza studentilor in comunicare si publicitate, precum si tuturor celor interesati de aspectele politicii de marketing.
An apariție
2006
Lună apariție
3
Număr pagini
456
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Clientul agentiei de publicitate si piata sa • Consumatorul • Mediul • Strategiile de comunicare • Planul media • Canalele mediatice • Reclama non-media • Planul de campanie


Despre autori


Luc Marcenac este profesor de relatii publice la Lycee Galilee din Paris.


Alain Milon este profesor la Universitatea Paris X si expert in sociologie pentru CITTAL. In colaborare cu Michele Jouve, Alain Milon a mai publicat Communication et organisation des entreprises (1996).


Serge-Henri Saint-Michel este consultant in marketing si comunicare in cadrul JIPO-Interactive. Impreuna cu Alain Milon a publicat Etudes de cas de strategies publicitaires (1992) si Lexicom: les 3500 mots du marketing publicitaire et des techniques de production (2000).