- ISBN
- 973-681-448-3
- An apariție
- 2004
- Lună apariție
- 12
- Număr pagini
- 504
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
- Colecție
- COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
- Domenii
Cartea este o abordare practica, ce le ofera viitorilor specialisti in relatii publice instrumentele de comunicare specifice, regulile stricte de respectat, dar si „secretele” succesului in redactarea de texte. Autorii prezinta tehnicile de baza in redactarea materialelor persuasive, probleme de stil si de continut, de design si de prezentare valabile pentru toate tipurile de media, trasind portretul-robot al autorului de texte pentru relatii publice perfect.
- An apariție
- 2004
- Lună apariție
- 12
- Număr pagini
- 504
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
Despre autori
Doug Newsom, profesor de jurnalism la Texas Christian University, a fost membra a Commission on Public Relations Education si presedinta a College of Fellows din cadrul Public Relations Society of America (PRSA). A fost de asemenea consultant national pe probleme de educatie al PRSA. A prezidat comitetul disciplinar Fulbright si a fost una dintre primele femei alese in consiliul de conducere al unei institutii publice din Statele Unite. Dintre volumele publicate amintim: Media Writing: Preparing Information for the Mass Media (1988), Bridging the Gaps in Global Communication (2006), This is PR: The Realities of Public Relations (2009). De aceeasi autoare, la Editura Polirom a mai aparut Totul despre relatiile publice (in colab.; ed. I, 2003, ed. a II‑a, 2010).