Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
Campania de relații publice
ISBN
973-681-267-7
An apariție
2003
Lună apariție
12
Număr pagini
344
Tip ediție
broșată
Format
147x205
Colecție
COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
Domenii

Campania de relații publice

Autori: Bernard Dagenais
INDISPONIBIL
35,59 lei

 

Traducere de Romina Surugiu si George Surugiu

Cartea prezinta principiile care trebuie sa ghideze orice demers avind drept scop realizarea unui plan de campanie, descriind fiecare etapa care contribuie la construirea si reusita unui astfel de plan. Notiunile teoretice sint insotite de numeroase exemplificari, pentru a oferi o imagine concreta a modului in care pot fi gestionate problemele oricarei organizatii: cresterea cifrei de afaceri, refacerea imaginii publice, traversarea unor crize, crearea unui climat favorabil in cadrul firmei, determinarea unei schimbari de comportament al angajatilor, apararea in fata concurentei etc. Avind in vedere indelunga experienta a autorului in relatiile publice, cartea constituie un instrument indispensabil pentru orice persoana care lucreaza sau doreste sa lucreze in acest domeniu.
An apariție
2003
Lună apariție
12
Număr pagini
344
Tip ediție
broșată
Format
147x205
Fără comentarii
Notiuni de baza despre comunicarea intr-o organizatie • Analiza de situatie si diagnosticul • Obiectivul • Publicul-tinta • Definirea axei de comunicare • Explorarea si alegerea strategiilor de comunicare • Conceperea mesajelor • Bugetul si calendarul • Evaluarea • Prezentarea planului


Despre autori


Bernard Dagenais este profesor de relatii publice la Departamentul de Informare si Comunicare al Universitatii Laval. A practicat meseria de comunicator timp de douazeci de ani, intii ca jurnalist, apoi ca agent de informatie, consilier de presa si director de comunicare in diverse ministere ale Guvernului Quebec-ului. La Editura Polirom au aparut lucrarile „Profesia de relationist” (2002) si „Campania de relatii publice” (2003).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.