Comunicarea. Publicitate și relații publice
Comunicarea. Publicitate și relații publice
Comunicarea. Publicitate și relații publice
Comunicarea. Publicitate și relații publice
Comunicarea. Publicitate și relații publice
Comunicarea. Publicitate și relații publice
Comunicarea. Publicitate și relații publice
Comunicarea. Publicitate și relații publice
Comunicarea. Publicitate și relații publice
Comunicarea. Publicitate și relații publice
Comunicarea. Publicitate și relații publice
Comunicarea. Publicitate și relații publice
Comunicarea. Publicitate și relații publice
Comunicarea. Publicitate și relații publice
Comunicarea. Publicitate și relații publice
Comunicarea. Publicitate și relații...
Comunicarea. Publicitate și relații...
Comunicarea. Publicitate și relații...
Comunicarea. Publicitate și relații...
Comunicarea. Publicitate și relații...
Comunicarea. Publicitate și relații...
Comunicarea. Publicitate și relații...
Comunicarea. Publicitate și relații...
Comunicarea. Publicitate și relații...
Comunicarea. Publicitate și relații...
Comunicarea. Publicitate și relații...
Comunicarea. Publicitate și relații...
Comunicarea. Publicitate și relații...
Comunicarea. Publicitate și relații...
Comunicarea. Publicitate și relații...
ISBN
973-46-0058-3
An apariție
2005
Lună apariție
10
Număr pagini
368
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
Domenii

Comunicarea. Publicitate și relații publice

Autori: Michele Jouve
INDISPONIBIL
26,49 lei

 
Traducere de Gabriela Pistol.
Lucrarea prezinta metode de lucru, texte si exemple insotite de numeroase ilustratii (reproduceri ale unor campanii publicitare) si de exercitii rezolvate, de un real folos atit studentilor de la facultatile de relatii publice, economie si management, cit si profesionistilor in aceste domenii, care vor sa realizeze mesaje publicitare informative si inovatoare.
An apariție
2005
Lună apariție
10
Număr pagini
368
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Abordarea rationala • Abordarea psihosociala • Niveluri de interventie • Functiile limbajului • Semne si simboluri • Sunetele, formele si culorile • Efectele retoricii si ale stilului • Emitatorul comunicarii • Referentul comunicarii • Receptorul comunicarii • Exercitii


Despre autori


Michele Jouve este profesor de comunicare si psihologie, formator-consilier in comunicare, in managementul resurselor umane si in dezvoltarea personala. De aceeasi autoare: Communication et organisation des entreprises. Approche critique et cas pratiques (in colaborare, 1996).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.