Psihosociologie aplicată. Publicitatea
Psihosociologie aplicată. Publicitatea
Psihosociologie aplicată. Publicitatea
Psihosociologie aplicată. Publicitatea
Psihosociologie aplicată. Publicitatea
Psihosociologie aplicată. Publicitatea
Psihosociologie aplicată. Publicitatea
Psihosociologie aplicată. Publicitatea
Psihosociologie aplicată. Publicitatea
Psihosociologie aplicată. Publicitatea
Psihosociologie aplicată. Publicitatea
Psihosociologie aplicată. Publicitatea
Psihosociologie aplicată. Publicitatea
Psihosociologie aplicată. Publicitatea
Psihosociologie aplicată. Publicitatea
Psihosociologie aplicată. Publicitatea
Psihosociologie aplicată. Publicitatea
Psihosociologie aplicată. Publicitatea
Psihosociologie aplicată. Publicitatea
Psihosociologie aplicată. Publicitatea
Psihosociologie aplicată. Publicitatea
Psihosociologie aplicată. Publicitatea
Psihosociologie aplicată. Publicitatea
Psihosociologie aplicată. Publicitatea
Psihosociologie aplicată. Publicitatea
Psihosociologie aplicată. Publicitatea
Psihosociologie aplicată. Publicitatea
Psihosociologie aplicată. Publicitatea
Psihosociologie aplicată. Publicitatea
Psihosociologie aplicată. Publicitatea
ISBN
978-973-46-5972-2
An apariție
2016
Lună apariție
5
Număr pagini
560
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Psihologie
Domenii

Psihosociologie aplicată. Publicitatea

Autori: Septimiu Chelcea
INDISPONIBIL
9,99 lei

Vezi eBook
 
Cunostintele de psihosociologie sint obligatorii pentru toti cei ce activeaza in industria publicitatii si in special pentru redactorii de reclame. Perspectiva psihosociologica ajuta la depasirea viziunii simpliste a comunicarii liniare si a plasarii consumatorilor intr-un vid social, ca si cum acestia ar actiona independent de contextul care influenteaza receptarea mesajului publicitar. Fie ca sint texte in presa scrisa, spoturi pentru radio sau televiziune ori afisaj stradal, reclamele trebuie sa tina cont de specificul publicului caruia i se adreseaza. Volumul le ofera studentilor si specialistilor in stiintele socioumaniste si in stiintele comunicarii numeroase idei si analize ce aprofundeaza cunoasterea privind relatiile interpersonale in societate si influenta sociala prin mass-media si publicitate: de la trucuri menite sa atraga atentia potentialilor consumatori, pina la aspectele psihosociologice esentiale in conceperea reclamelor, precum cultura locala, sexul, virsta, religia si clasa sociala, sau situatiile in care sint adecvate anumite tipuri de mesaje publicitare.
An apariție
2016
Lună apariție
5
Număr pagini
560
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Functiile publicitatii • Societate, cultura si publicitate • Comunicarea – fundament al publicitatii • Premisele psihosociologice ale publicitatii • Simturile – ferestre spre interior si spre exterior • Perceptie, societate, cultura • Iluziile si potentialul lor publicitar • Atitudinile si schimbarea lor • Creativitatea – cheia succesului in publicitate • Umorul in publicitate – acceptarea vs respingerea lui


Despre autori


Septimiu Chelcea (n. 1940) este profesor onorific la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala a Universitatii din Bucuresti. A predat pina in anul universitar 2014-2015 cursurile de Psihologie Sociala, Sociologia Opiniei Publice si Psihosociologia Publicitatii. A absolvit in 1967 Facultatea de Filosofie (Sectia Psihologie) din cadrul Universitatii din Bucuresti. In 1974 a primit titlul stiintific de doctor in filosofie, specialitatea sociologie. Academia Romana i-a decernat Premiul „P.S. Aurelian” (1980). In 2004 i s-a acordat Premiul „Opera Omnia” pentru intreaga activitate de cercetare stiintifica. Face parte din consiliul stiintific al revistei Psihologia Sociala si din colegiul director al revistei Sociologie Romaneasca, al carei director a fost in perioada 2002-2005. A publicat numeroase articole, studii si monografii (ca unic autor, in colaborare sau coordonator), dintre care mentionam: Chestionarul in investigatia sociologica (1975), Experimentul in psihosociologie (1982), Personalitate si societate in tranzitie (1994), Cum sa redactam o lucrare de licenta, o teza de doctorat, un articol stiintific in domeniul stiintelor socioumane (2000, editia a IV-a revazuta si adaugita, 2007), Metodologia cercetarii sociologice. Metode cantitative si calitative (2001, editia a III-a revazuta si adaugita, 2007), Opinia publica: gindesc masele despre ce si cum vor elitele? (2002), Enciclopedie de psihosociologie (coord., 2003), Comunicarea nonverbala in spatiul public (coord., 2004), Comunicarea nonverbala: gesturile si postura (in colab., 2005), Psihosociologie: Teorie si aplicatii (coord., 2006), Opinia publica. Strategii de persuasiune si manipulare (2006). De acelasi autor, la Editura Polirom au aparut volumele Un secol de cercetari psihosociologice. 1897-1997 (2002), Psihosociologie. Teorii, cercetari, aplicatii (2008, editia a II-a revazuta si adaugita) si Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale (2012).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.