Introducere în psihologia muncii
Introducere în psihologia muncii
Introducere în psihologia muncii
Introducere în psihologia muncii
Introducere în psihologia muncii
Introducere în psihologia muncii
Introducere în psihologia muncii
Introducere în psihologia muncii
Introducere în psihologia muncii
Introducere în psihologia muncii
Introducere în psihologia muncii
Introducere în psihologia muncii
Introducere în psihologia muncii
Introducere în psihologia muncii
Introducere în psihologia muncii
Introducere în psihologia muncii
Introducere în psihologia muncii
Introducere în psihologia muncii
Introducere în psihologia muncii
Introducere în psihologia muncii
Introducere în psihologia muncii
Introducere în psihologia muncii
Introducere în psihologia muncii
Introducere în psihologia muncii
Introducere în psihologia muncii
Introducere în psihologia muncii
ISBN
978-973-46-1086-0
An apariție
2008
Lună apariție
7
Număr pagini
312
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Psihologie
Domenii

Introducere în psihologia muncii

Autori: Marian Popa
INDISPONIBIL
9,62 lei

 

Psihologia joaca un rol important in optimizarea performantelor si a sigurantei la locul de munca, precum si in identificarea modalitatilor de crestere a nivelului de satisfactie individuala si de eficienta organizationala. Conceput ca un manual, volumul abordeaza aspectele fundamentale ale psihologiei muncii, de la metodele de evaluare a performantei, relatia om-masina-mediu si selectia personalului pina la oboseala profesionala si influentele interculturale in procesul muncii. Introducere in psihologia muncii se adreseaza studentilor la psihologie, tinerilor psihologi practicieni, dar si managerilor care doresc sa imbunatateasca performantele propriei echipe.

An apariție
2008
Lună apariție
7
Număr pagini
312
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Analiza psihologica a muncii • Evaluarea performantei profesionale • Selectia psihologica a personalului • Interactiunea om-computer • Performanta umana si accidentele de munca • Solicitarea profesionala si oboseala • Adaptarea profesionala • Instruirea in mediul profesional


Despre autori


Marian Popa este colonel în rezervă, conferenţiar la Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, Universitatea din Bucureşti, unde predă, pe lîngă cursul de psihologie militară, cursuri de statistică, metodologia cercetării şi evaluarea performanţelor profesionale. A absolvit Facultatea de Psihologie a Universităţii „Al.I. Cuza” din Iaşi, unde a obţinut şi titlul de doctor în psihologie. A profesat ca psiholog în cadrul Şcolii de ofiţeri de aviaţie „Aurel Vlaicu”, Boboc, în perioada 1976‑1990, specializîndu‑se în psihologie aeronautică pe lîngă Laboratorul de psihologie al Centrului de Medicină Aeronautică din Bucureşti, condus de Valeriu Ceauşu. În 1976 şi 1977 a făcut parte, în calitate de psiholog, din grupa de coordonare a pregătirii preliminare a candidaţilor cosmonauţi români. Între 1990 şi 2006 a lucrat în cadrul Institutului Naţional de Medicină Aeronautică şi Spaţială „Victor Anastasiu” din Bucureşti, mai întîi ca psiholog în Biroul de securitate a zborului, iar apoi ca şef al Secţiei de psihologie. În 1998 a obţinut certificatul de psiholog de aviaţie din partea European Association of Aviation Psychology (EAAP), iar în 2001 a urmat cursul Human Factor Accident Prevention and Investigation, organizat de EAAP şi Institute of Air Navigation Services din Luxemburg. Este autorul a peste 60 de studii de psihologie, membru al Asociaţiei Psihologilor din România, International Council of Psychologists şi European Association of Methodology. A mai publicat: Psihologie aeronautică (2005), Statistică pentru psihologie. Teorie şi aplicaţii SPSS (ediţia a II‑a, Editura Polirom, 2008), Introducere în psihologia muncii (Editura Polirom, 2008), Statistici multivariate aplicate în psihologie (Editura Polirom, 2010).



Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.