Consilierea copiilor. O introducere practică
Consilierea copiilor. O introducere practică
Consilierea copiilor. O introducere practică
Consilierea copiilor. O introducere practică
Consilierea copiilor. O introducere practică
Consilierea copiilor. O introducere practică
Consilierea copiilor. O introducere practică
Consilierea copiilor. O introducere practică
Consilierea copiilor. O introducere practică
Consilierea copiilor. O introducere practică
Consilierea copiilor. O introducere practică
Consilierea copiilor. O introducere practică
Consilierea copiilor. O introducere practică
Consilierea copiilor. O introducere...
Consilierea copiilor. O introducere...
Consilierea copiilor. O introducere...
Consilierea copiilor. O introducere...
Consilierea copiilor. O introducere...
Consilierea copiilor. O introducere...
Consilierea copiilor. O introducere...
Consilierea copiilor. O introducere...
Consilierea copiilor. O introducere...
Consilierea copiilor. O introducere...
Consilierea copiilor. O introducere...
Consilierea copiilor. O introducere...
Consilierea copiilor. O introducere...
ISBN
978-973-46-3637-2
An apariție
2013
Lună apariție
7
Număr pagini
448
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Colecție
PSIHOLOGIE CLINICĂ ȘI PSIHOTERAPIE
Domenii

Consilierea copiilor. O introducere practică

Autori: Kathryn Geldard , David Geldard , Rebecca Yin Foo
INDISPONIBIL
43,30 lei

 
Traducere de Miruna Andriescu
 
Conceput ca un ghid practic, volumul prezinta cele mai eficiente tehnici de consiliere a copiilor care se confrunta cu probleme emotionale, inclusiv modelul de consiliere integrativa planificata secvential elaborat de autori. Strategiile descrise ii ajuta pe copii sa se elibereze de emotiile problematice, sa-si constientizeze optiunile si alegerile, sa descopere noi comportamente si sa gestioneze comportamentul impulsiv. Pe linga metodele bazate pe principiile si practicile consilierii, autorii propun jocuri, activitati si fise de lucru cu ajutorul carora copiii isi pot explora sentimentele si experientele. Toate aceste tehnici pot fi utilizate cu succes de consilieri, psihologi sau ergoterapeuti, dar si de asistentii sociali si cadrele didactice care lucreaza cu copii cu probleme emotionale.
 
Din cuprins:
Obiectivele consilierii copiilor • Cadrele practicii • Consilierea Integrativa Planificata Secvential pentru Copii (modelul SPICC) • Observarea • Ascultarea activa • Facilitarea activa a schimbarii • Abilitatile necesare pentru consilierea de grup a copiilor • Calatoria imaginara • Cartile si povestile • Jocurile • Utilizarea fiselor de lucru • Formarea de competente sociale
An apariție
2013
Lună apariție
7
Număr pagini
448
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Fără comentarii


Despre autori


Kathryn Geldard este conferenţiar, predă consilierea la Facultatea de Arte şi Ştiinţa Afacerilor de la University of the Sunshine Coast (USC), Australia. Cariera sa academică include coordonarea programului de consiliere de la USC, precum şi organizarea unor cursuri postuniversitare în cadrul masterului în consiliere. Printre domeniile sale de interes în cercetare se numără consilierea adolescenţilor de către adolescenţi, precum şi instruirea, evaluarea şi eficacitatea consilierilor. A efectuat studii privind adolescenţii aborigeni din Australia, în vederea elaborării unui program de sprijin care să ţină cont de considerente culturale, într‑o comunitate regională. Este autoarea mai multor manuale bazate pe experienţa sa ca terapeut pentru copii, tineri şi familiile lor şi are o experienţă îndelungată în supravegherea şi instruirea consilierilor.



David Geldard a avut o bogată experienţă în calitate de psiholog specializat în consilierea copiilor cu probleme şi a familiilor lor. A lucrat în instituţii de sănătate mentală şi în cadrul serviciilor comunitare, precum şi în cabinete private. Împreună cu soţia sa, Kathryn, s‑a implicat mult în pregătirea consilierilor, a asistenţilor sociali şi a psihologilor în ceea ce priveşte utilizarea mijloacelor şi activităţilor în consilierea copiilor. În plus, a manifestat un interes susţinut faţă de instruirea consilierilor în utilizarea unor metode experienţiale de consiliere şi în terapia familială. Împreună cu Kathryn Geldard, este coautor al unor texte despre consiliere publicate în mai multe ţări şi traduse în diverse limbi.



Rebecca Yin Foo este specialist în psihologie educaţională şi psihologia dezvoltării, cu experienţă în acordarea de sprijin psihologic copiilor cu dizabilităţi de dezvoltare şi familiilor acestora, în cadrul Cerebral Palsy League. Activitatea sa i‑a stimulat un interes sporit la nivel practic şi academic faţă de modalităţile de a lucra cu copiii pentru a obţine rezultate optime. În prezent, lucrează la un cabinet privat în Brisbane, Australia. Înainte de a‑şi obţine licenţa în psihologie şi de a absolvi masteratul în psihologie educaţională şi psihologia dezvoltării, a obţinut o licenţă în inginerie medicală. A publicat o serie de articole în periodice şi a prezentat în cadrul unor conferinţe naţionale şi internaţionale lucrări referitoare la studiile sale atît în domeniul ingineriei medicale, cît şi în cel al psihologiei.



Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.