Intervenţii psihopedagogice în tulburările specifice de învăţare
Intervenţii psihopedagogice în tulburările specifice de învăţare
Intervenţii psihopedagogice în tulburările specifice de învăţare
Intervenţii psihopedagogice în tulburările specifice de învăţare
Intervenţii psihopedagogice în tulburările specifice de învăţare
Intervenţii psihopedagogice în tulburările specifice de învăţare
Intervenţii psihopedagogice în tulburările specifice de învăţare
Intervenţii psihopedagogice în tulburările specifice de învăţare
Intervenţii psihopedagogice în tulburările specifice de învăţare
Intervenţii psihopedagogice în tulburările specifice de învăţare
Intervenţii psihopedagogice în tulburările specifice de învăţare
Intervenţii psihopedagogice în tulburările specifice de învăţare
Intervenţii psihopedagogice în tulburările specifice de învăţare
Intervenţii psihopedagogice în...
Intervenţii psihopedagogice în...
Intervenţii psihopedagogice în...
Intervenţii psihopedagogice în...
Intervenţii psihopedagogice în...
Intervenţii psihopedagogice în...
Intervenţii psihopedagogice în...
Intervenţii psihopedagogice în...
Intervenţii psihopedagogice în...
Intervenţii psihopedagogice în...
Intervenţii psihopedagogice în...
Intervenţii psihopedagogice în...
Intervenţii psihopedagogice în...
ISBN
978-973-46-7816-7
An apariție
2019
Lună apariție
4
Număr pagini
256
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
PSIHOLOGIA COPILULUI & PARENTING
Domenii

Intervenţii psihopedagogice în tulburările specifice de învăţare

Învăţăm FonoLogic – program structurat de antrenament al conştiinţei fonologice bazat pe dovezi ştiinţifice

Autori: Carmen David , Adrian Roșan
49,95 lei

 

Ilustraţii de Marina Emilia Burcuş şi Iulia Maria Ignat

„Lucrarea prezintă cele mai noi date din cercetările clinice şi de psihologie educaţională privind antrenarea conştiinţei fonologice la persoanele cu dislexie, reflectînd în mod pragmatic tradiţia de cercetare şi inovare a şcolii clujene de psihopedagogie specială. Acest program de antrenament structurat al conştiinţei fonologice este dezvoltat în cadrul Laboratorului de cercetări interdisciplinare a diferenţelor individuale în învăţare (Learn-id) şi este orientat în direcţia evaluării şi intervenţiei psihopedagogice. Pe baza convingerii profesionale asumate a legăturii dintre ştiinţă şi practică, recomandăm tuturor cititorilor (copii, profesori, psihologi, psihopedagogi, logopezi, pedagogi, părinţi) care vor să urmeze acest program în călătoria inedită de învăţare a cititului şi a scrisului să-l aplice cu încredere şi în mod consecvent, să-l integreze şi să-l personalizeze în cadrul experienţelor proprii de învăţare, cu speranţa că vor ajunge la concluzia că e mult mai uşor să înveţi să citeşti şi să scrii dacă acestea se întîmplă FonoLogic.” (Carmen David, Adrian Roşan)

An apariție
2019
Lună apariție
4
Număr pagini
256
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii


Despre autori


Carmen David este lect. univ. dr. în cadrul Facultății de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea „Babeș-Bolyai”, Cluj-Napoca, și membru fondator onorific al Asociaţiei Specialiştilor în Terapia Tulburărilor de Limbaj din România.



Adrian ROȘAN, profesor, director al Departamentului de Psihopedagogie Specială, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea „Babeș‑Bolyai”, Cluj‑Napoca. Licențiat în psihopedagogie specială și psihologie. Psiholog cu drept de liberă practică în psihopedagogie specială, psihologie clinică și psihoterapie, supervizor în psihopedagogie specială. Membru în conducerea Colegiului Psihologilor din România și în cea a Asociației Psihologilor din România. A fost visiting researcher (2011) la Universitatea din New Orleans, SUA. Coordonează împreună cu Carmen David Laboratorul de Cercetări Interdisciplinare a Diferențelor Individuale în Învățare (Learn‑id; http://learnid.centre.ubbcluj.ro). Este autor, coautor și coordonator de cărți, capitole și articole științifice în domeniul psihopedagogiei speciale și al psihologiei. În calitate de investigator principal, coordonator sau membru, derulează programe de cercetare naționale și internaționale în domeniul tulburărilor de neurodezvoltare, al validării de instrumente și al practicilor incluzive bazate pe evidențe.



Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și:

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.