Copilul nostru este supradotat
Copilul nostru este supradotat
Copilul nostru este supradotat
Copilul nostru este supradotat
Copilul nostru este supradotat
Copilul nostru este supradotat
Copilul nostru este supradotat
Copilul nostru este supradotat
Copilul nostru este supradotat
Copilul nostru este supradotat
Copilul nostru este supradotat
Copilul nostru este supradotat
  • La reducere!
Copilul nostru este supradotat
Copilul nostru este supradotat
Copilul nostru este supradotat
Copilul nostru este supradotat
Copilul nostru este supradotat
Copilul nostru este supradotat
Copilul nostru este supradotat
Copilul nostru este supradotat
Copilul nostru este supradotat
Copilul nostru este supradotat
Copilul nostru este supradotat
Copilul nostru este supradotat
ISBN
978-973-46-6864-9
An apariție
2017
Lună apariție
10
Număr pagini
216
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Colecție
PSIHOLOGIA COPILULUI & PARENTING
Domenii

Copilul nostru este supradotat

Autori: Franz J. Mönks , Irene H. Ypenburg
9,99 lei

 

Traducere de Hedwig Bartolf
Prefaţă de Carmen Mihaela Creţu

Ce este supradotarea? Cum ne dăm seama că un copil este supradotat? Cum pot fi evitate problemele educative şi cele şcolare şi la ce riscuri sînt expuşi copiii supradotaţi din cauza neidentificării la timp a abilităţilor lor? Volumul clarifică aceste chestiuni şi îi învaţă pe părinţi cum să se comporte cu copiii care dovedesc aptitudini remarcabile de la cele mai mici vîrste, oferindu-le sfaturi cu privire la identificarea şi cultivarea unor astfel de talente şi la educaţia generală în familie a copilului supradotat. 

„Această carte uşor de citit şi de înţeles are puterea de a lămuri multe confuzii şi de a convinge că a educa un copil cu potenţial aptitudinal înalt este o mare responsabilitate, că necesită o informare specializată, voinţă, răbdare şi perseverenţă din partea educatorului, fie el părinte/bunic/aparţinător sau profesor.” (Carmen Mihaela Creţu)

An apariție
2017
Lună apariție
10
Număr pagini
216
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Fără comentarii

Forme diferite ale talentului • Copilul şi mediul social • Posibilităţi de promovare în afara şcolii • Metode de promovare în şcoală • Oferte de educaţie şcolară diferenţiată • Ce pot să facă şcoala şi părinţii



Despre autori


Franz J. Mönks a fost profesor de psihologia dezvoltării la Universitatea Radboud din Nijmegen şi a devenit cunoscut în Europa ca pionier în cercetarea supradotării. A fost vicepreşedinte al World Council for Gifted and Talented Children şi preşedinte al European Council for High Ability. Este cofondator al Journal für Begabtenförderung. A publicat numeroase articole în reviste de specialitate şi volume pe tema supradotării.



Irene H. Ypenburg este jurnalistă. A publicat numeroase articole şi cărţi avînd ca temă psihologia, educaţia şi proiectele de dezvoltare din ţările în curs de dezvoltare.



Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și:

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.