- La reducere!
- ISBN
- 978-973-46-6864-9
- An apariție
- 2017
- Lună apariție
- 10
- Număr pagini
- 216
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 135x200
- Colecție
- PSIHOLOGIA COPILULUI & PARENTING
- Domenii
Traducere de Hedwig Bartolf
Prefaţă de Carmen Mihaela Creţu
Ce este supradotarea? Cum ne dăm seama că un copil este supradotat? Cum pot fi evitate problemele educative şi cele şcolare şi la ce riscuri sînt expuşi copiii supradotaţi din cauza neidentificării la timp a abilităţilor lor? Volumul clarifică aceste chestiuni şi îi învaţă pe părinţi cum să se comporte cu copiii care dovedesc aptitudini remarcabile de la cele mai mici vîrste, oferindu-le sfaturi cu privire la identificarea şi cultivarea unor astfel de talente şi la educaţia generală în familie a copilului supradotat.
„Această carte uşor de citit şi de înţeles are puterea de a lămuri multe confuzii şi de a convinge că a educa un copil cu potenţial aptitudinal înalt este o mare responsabilitate, că necesită o informare specializată, voinţă, răbdare şi perseverenţă din partea educatorului, fie el părinte/bunic/aparţinător sau profesor.” (Carmen Mihaela Creţu)
- An apariție
- 2017
- Lună apariție
- 10
- Număr pagini
- 216
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 135x200
Forme diferite ale talentului • Copilul şi mediul social • Posibilităţi de promovare în afara şcolii • Metode de promovare în şcoală • Oferte de educaţie şcolară diferenţiată • Ce pot să facă şcoala şi părinţii
Despre autori
Franz J. Mönks a fost profesor de psihologia dezvoltării la Universitatea Radboud din Nijmegen şi a devenit cunoscut în Europa ca pionier în cercetarea supradotării. A fost vicepreşedinte al World Council for Gifted and Talented Children şi preşedinte al European Council for High Ability. Este cofondator al Journal für Begabtenförderung. A publicat numeroase articole în reviste de specialitate şi volume pe tema supradotării.
Irene H. Ypenburg este jurnalistă. A publicat numeroase articole şi cărţi avînd ca temă psihologia, educaţia şi proiectele de dezvoltare din ţările în curs de dezvoltare.