Managementul carierei. Ghid practic
Managementul carierei. Ghid practic
Managementul carierei. Ghid practic
Managementul carierei. Ghid practic
Managementul carierei. Ghid practic
Managementul carierei. Ghid practic
Managementul carierei. Ghid practic
Managementul carierei. Ghid practic
Managementul carierei. Ghid practic
Managementul carierei. Ghid practic
Managementul carierei. Ghid practic
Managementul carierei. Ghid practic
Managementul carierei. Ghid practic
Managementul carierei. Ghid practic
Managementul carierei. Ghid practic
Managementul carierei. Ghid practic
Managementul carierei. Ghid practic
Managementul carierei. Ghid practic
Managementul carierei. Ghid practic
Managementul carierei. Ghid practic
Managementul carierei. Ghid practic
Managementul carierei. Ghid practic
ISBN
978-973-46-0552-1
An apariție
2007
Lună apariție
4
Număr pagini
320
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Colecție
HEXAGON > Practic
Domenii

Managementul carierei. Ghid practic

Autori: Julie Jansen
INDISPONIBIL
9,62 lei

 
Traducere de Iuliana Mititelu si Raluca Marincean.
Peste trei sferturi dintre angajati sint nemultumiti de slujbele lor, dar nu intrevad o solutie. Julie Jansen, consilier pe probleme de cariera, va ofera sansa sa faceti schimbarile dorite, analizind sase motive care conduc la insatisfactie profesionala: lipsa sensului, rutina, ezitarea, plictiseala si plafonarea, dorinta de a fi pe cont propriu si apropierea pensionarii. Cu ajutorul exercitiilor si chestionarelor elaborate pentru fiecare dintre cele sase situatii, veti putea sa va evaluati activitatea si sa stabiliti ce tip de munca vi se potriveste.
An apariție
2007
Lună apariție
4
Număr pagini
320
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Fără comentarii
De ce doriti sau credeti ca este necesar sa va schimbati locul de munca? • In ce situatie profesionala va aflati? • Valori, atitudini si pregatirea pentru schimbare • Trasaturi de personalitate, interese si aptitudini preferate • Cum ajungeti unde v-ati propus? • Cele 10 chei ale succesului • Cautarea unui loc de munca - ghid practic


Despre autori


Julie Jansen este consultant in formare profesionala pentru numeroase firme si persoane fizice: a ajutat manageri, avocati, intreprinzatori si agenti de vinzari sa-si mareasca eficienta profesionala sau sa inceapa o cariera de succes. Sustine conferinte pentru asociatii, organizatii nonprofit si corporatii din SUA si semneaza articole in National Business Employment Weekly. De aceeasi autoare: You Want Me to Work With Who? Eleven Keys to a Stress-Free, Satisfying and Successful Work Life No Matter Who You Work With (Penguin, 2006).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.