Fericirea paradoxală. Eseu asupra societății de hiperconsum
Fericirea paradoxală. Eseu asupra societății de hiperconsum
Fericirea paradoxală. Eseu asupra societății de hiperconsum
Fericirea paradoxală. Eseu asupra societății de hiperconsum
Fericirea paradoxală. Eseu asupra societății de hiperconsum
Fericirea paradoxală. Eseu asupra societății de hiperconsum
Fericirea paradoxală. Eseu asupra societății de hiperconsum
Fericirea paradoxală. Eseu asupra societății de hiperconsum
Fericirea paradoxală. Eseu asupra societății de hiperconsum
Fericirea paradoxală. Eseu asupra societății de hiperconsum
Fericirea paradoxală. Eseu asupra societății de hiperconsum
Fericirea paradoxală. Eseu asupra societății de hiperconsum
Fericirea paradoxală. Eseu asupra societății de hiperconsum
Fericirea paradoxală. Eseu asupra societății de hiperconsum
Fericirea paradoxală. Eseu asupra...
Fericirea paradoxală. Eseu asupra...
Fericirea paradoxală. Eseu asupra...
Fericirea paradoxală. Eseu asupra...
Fericirea paradoxală. Eseu asupra...
Fericirea paradoxală. Eseu asupra...
Fericirea paradoxală. Eseu asupra...
Fericirea paradoxală. Eseu asupra...
Fericirea paradoxală. Eseu asupra...
Fericirea paradoxală. Eseu asupra...
Fericirea paradoxală. Eseu asupra...
Fericirea paradoxală. Eseu asupra...
Fericirea paradoxală. Eseu asupra...
Fericirea paradoxală. Eseu asupra...
ISBN
978-973-46-0639-9
An apariție
2007
Lună apariție
5
Număr pagini
368
Tip ediție
broșată
Format
145x225
Colecție
PLURAL
Domenii

Fericirea paradoxală. Eseu asupra societății de hiperconsum

Autori: Gilles Lipovetsky
INDISPONIBIL
33,67 lei

 
Traducere de Mihai Ungurean.
Ameliorarea continua a conditiilor de viata a devenit un scop al societatilor democratice, iar spiritul consumerist s-a infiltrat pina si in raporturile individului cu familia si religia, cu politica si sindicalismul, cu divertismentul si cultura. O extindere neincetata a logicii comerciale la toate sferele existentei marcheaza intrarea intr-o noua faza, cea a hiperconsumului. Totul devine marfa, motivatiile cumpararii isi pierd legatura traditionala cu pozitia sociala si sistemul claselor, iar consumul e unul emotional, subiectiv, axat exclusiv pe cautarea noutatii si a placerii. Si totusi, distantindu-se de criticile alarmiste ale societatii de consum si de entuziasmele facile generate de societatea bunastarii, eseul lui Gilles Lipovetsky arata ca perpetua noastra cautare a unei fericiri multiforme nu e reductibila la bunuri materiale. Noua etica consumerista nu presupune in mod necesar o infringere a gindirii, ce isi gaseste un stimul inedit in chiar puternica individualizare a consumului si in faptul ca individul e mai mult ca oricind nevoit sa-si caute propriile repere.
An apariție
2007
Lună apariție
5
Număr pagini
368
Tip ediție
broșată
Format
145x225
Fără comentarii
Cele trei faze ale capitalismului de consum • Productie si marketing de masa • O tripla inventie: marca fabricii, ambalajul si publicitatea • Marile magazine • Dincolo de standing: consumul emotional • Consum, timp si joc • Inflatia de nou • Consumator „profesionist” si consumator anarhic • Superman: obsesia performantei, placerile simturilor • Viata profesionala, viata privata • Intelepciunea sau ultima iluzie


Despre autori


Gilles Lipovetsky (n. 1944) este filosof si sociolog, profesor la Universitatea din Grenoble, membru al Conseil d’analyse de la societe, al Conseil national des programmes (Ministerul Educatiei Nationale), consultant al asociatiei Progres du Management. Dintre volumele publicate, toate la Editura Gallimard, mentionam: L’ere du vide (1983), L’empire de l’ephemere (1987), Le cre­puscule du devoir (1992; trad. rom. Amurgul datoriei. Etica nedu­re­roasa a noilor tim­­­puri democratice), La troisieme femme (1997; trad. rom. A treia femeie) si Le bonheur paradoxal. Essai sur la societe d’hyper­consom­mation (2006; trad. rom. Fericirea paradoxala. Eseu asupra socie­tatii de consum).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.