Despre televiziune
Despre televiziune
Despre televiziune
Despre televiziune
Despre televiziune
Despre televiziune
Despre televiziune
Despre televiziune
Despre televiziune
Despre televiziune
Despre televiziune
Despre televiziune
  • -40%
Despre televiziune
Despre televiziune
Despre televiziune
Despre televiziune
Despre televiziune
Despre televiziune
Despre televiziune
Despre televiziune
Despre televiziune
Despre televiziune
Despre televiziune
Despre televiziune
ISBN
978-973-46-8189-1
An apariție
2020
Lună apariție
5
Număr pagini
416
Tip ediție
broșată
Format
145x225
Colecție
PLURAL > Plural M
Domenii

Despre televiziune

Scrieri 1956‑2015

Autori: Umberto Eco
32,97 lei 54,95 lei -40%

Valabilitate promotie: 20-04-2024 - 24-04-2024 in limita stocului disponibil.

Vezi eBook
 

Ediţie îngrijită de Gianfranco Marrone

Traduceri de Aurora Firţa-Marin, Ştefania Mincu, Oana Sălişteanu

Volumul editat de Gianfranco Marrone reunește texte pe care Umberto Eco le-a dedicat televiziunii, limbajului ei, formelor de comunicare la care apelează, imaginarului pe care îl generează, rolului ei cultural, etic, educativ și, mai ales, politic. Sînt texte scrise între 1956 (anul primelor transmisii televizate în Italia) și 2015, perioadă ce acoperă întreaga sa carieră de cercetător și scriitor, filosof și analist politic, semiolog, editor și chiar de angajat al Radioteleviziunii Italiene. Textele alese sînt de o mare varietate, incluzînd eseuri științifice, analize individuale ale unor emisiuni, personaje sau situații, răspunsuri la chestionare, articole în presă și cîteva texte de ficțiune. De la emisiunile în direct din primii ani pînă la reality-show-urile de azi, Umberto Eco evidențiază multiplele strategii ale televiziunii și critică dur populismele mediatice, fără să renunțe însă la ironia și umorul ce-l caracterizează.

An apariție
2020
Lună apariție
5
Număr pagini
416
Tip ediție
broșată
Format
145x225
Fără comentarii

Întîmplarea și intriga. Experiența televiziunii și estetica • Muzica, radioul și televiziunea • Pentru o cercetare semiologică a mesajului televizual • Cogito interruptus • Ce nu știm despre publicitatea televizuală • Efectele comunicării radiofonice și televizate • Televizionarul • Publicul dăunează televiziunii? • De la gherila semiologică la profesionalismul comunicării • Nu cumpărați acel whisky • Frumusețea emisiunilor în direct • Mickey Mouse și claustrarea • La televizor nu se dovedește nevinovăția. Se demontează acuzația



Despre autori


Umberto Eco (1932-2016) a fost, în anii ’60, unul dintre reprezentanţii de frunte ai avangardei culturale italiene. A predat la cele mai faimoase universităţi din lume, devenind Doctor Honoris Causa a peste cincizeci dintre ele. A scris romane care au ajuns în scurt timp celebre, studii de semiotică, estetică şi teorie literară şi numeroase articole cu teme dintre cele mai diverse. Din opera sa, la Editura Polirom au apărut În ce cred cei care nu cred? (în colaborare cu Carlo Maria Martini), În căutarea limbii perfecte, Misterioasa flacără a reginei Loana, Trei povestiri (în colaborare cu Eugenio Carmi), Pendulul lui Foucault, Baudolino, Cum se face o teză de licenţă, Şase plimbări prin pădurea narativă, Limitele interpretării, Apocaliptici şi integraţi. Comunicaţii de masă şi teorii ale culturii de masă, A spune cam acelaşi lucru. Experienţe de traducere, Insula din ziua de ieri, De la arbore spre labirint. Studii istorice despre semn şi interpretare, Kant şi ornitorincul, Cimitirul din Praga, Cum ne construim duşmanul, Confesiunile unui tînăr romancier, Numărul zero, Cronicile unei societăți lichide, Scrieri despre gîndirea medievală şi Despre televiziune. Scrieri 1956-2015.



Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și:

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.