Didactica matematicii pentru invăţămîntul primar
Autori: Constantin Petrovici
- An apariție
- 2014
- Lună apariție
- 5
- Număr pagini
- 280
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
Despre autori
Constantin Petrovici este conferentiar universitar doctor la Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi, unde preda mai multe cursuri de didactica matematicii. Este responsabilul programului de masterat „Didactici aplicate in invatamintul primar”, pentru care a primit in 2010 premiul „Professoria”, acordat de Fundatia „Dinu Patriciu” si Fundatia CODECS pentru Leadership. Este licentiat in matematica, are un master in politici educationale, este doctor in stiintele educatiei si formator national al MEN. A participat la numeroase proiecte nationale si internationale care au vizat formarea initiala si continua a profesorilor, precum si evaluarea profesionala a acestora. Este membru activ al mai multor organizatii stiintifice si profesionale internationale si face parte din comitetul de redactie al mai multor publicatii de specialitate din tara si din strainatate. De aproape treizeci de ani, activitatea sa principala consta in formarea initiala si continua a profesorilor pentru invatamintul prescolar si primar. A mai publicat: Elemente de didactica matematicii in gradinita si invatamintul primar (in colab., 2002, 2006), Tratarea diferentiata a elevilor din invatamintul primar la matematica (in colab., 2006), Principii si criterii de evaluare a competentelor profesionale ale invatatorilor debutanti (2006), Rolul activitatilor matematice in dezvoltarea gindirii copilului prescolar cu deficienta auditiva (in colab., 2007), Metode active folosite in predarea-invatarea matematicii la clasa I in alternativa educationala step-by-step (in colab., 2007), Politici educationale de formare, evaluare si atestare profesionala a cadrelor didactice (2007). La Editura Polirom a publicat Aritmetica. Exercitii, jocuri si probleme (4 vol., in colab., pentru clasele I‑IV, 1997) si Didactica activitatilor matematice in gradinita (2014).