Didactica activitățlor matematice în grădiniță
Didactica activitățlor matematice în grădiniță
Didactica activitățlor matematice în grădiniță
Didactica activitățlor matematice în grădiniță
Didactica activitățlor matematice în grădiniță
Didactica activitățlor matematice în grădiniță
Didactica activitățlor matematice în grădiniță
Didactica activitățlor matematice în grădiniță
Didactica activitățlor matematice în grădiniță
Didactica activitățlor matematice în grădiniță
Didactica activitățlor matematice în grădiniță
Didactica activitățlor matematice în grădiniță
Didactica activitățlor matematice în grădiniță
Didactica activitățlor matematice în grădiniță
Didactica activitățlor matematice în...
Didactica activitățlor matematice în...
Didactica activitățlor matematice în...
Didactica activitățlor matematice în...
Didactica activitățlor matematice în...
Didactica activitățlor matematice în...
Didactica activitățlor matematice în...
Didactica activitățlor matematice în...
Didactica activitățlor matematice în...
Didactica activitățlor matematice în...
Didactica activitățlor matematice în...
Didactica activitățlor matematice în...
Didactica activitățlor matematice în...
Didactica activitățlor matematice în...
ISBN
978-973-46-4481-0
An apariție
2014
Lună apariție
5
Număr pagini
248
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Metodică
Domenii

Didactica activitățlor matematice în grădiniță

Autori: Constantin Petrovici
INDISPONIBIL
32,95 lei

Vezi eBook
 
Predarea matematicii in gradinita trebuie sa aiba in vedere interesele si nevoile copilului, respectarea ritmului sau de lucru, incurajarea initiativei, stimularea autoreflectiei, autoevaluarii si autoreglarii comportamentului de invatare. Pornind de la aceste premise, volumul ofera educatorilor informatii esentiale care ii vor ajuta sa-si organizeze si sa-si imbunatateasca activitatea didactica. Cei interesati gasesc atit o prezentare generala a curriculumului national si a diferitelor tipuri de proiectare, invatare sau evaluare, cit si sfaturi practice cu privire la organizarea activitatii didactice, materialele utilizate, metodologia de invatare a numerelor na-turale, a unitatilor de masura sau a elementelor de geometrie. Lucrarea propune de asemenea o larga paleta de jocuri logico-matematice si numeroase proiecte didactice ale unor activitati matematice sau integrate, structurate pe grupe si niveluri, fiind un ghid util pentru desfasurarea activitatilor matematice in invatamintul prescolar.
 
 
An apariție
2014
Lună apariție
5
Număr pagini
248
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Specificul invatamintului prescolar • Formarea reprezentarilor si a notiunilor matematice la prescolari • Mijloace si materiale didactice specifice activitatilor matematice • Organizarea activitatii didactice in perioada prenumerica • Activitati cu multimi • Orientarea in spatiu • Aspecte privitoare la invatarea numerelor • Invatarea operatiilor cu numere naturale • Notiunea de masura in invatamintul prescolar • Invatarea elementelor de geometrie • Jocul didactic matematic • Jocul logico-matematic • Tratarea diferentiata a prescolarilor in activitatile matematice • Evaluarea in invatamintul prescolar


Despre autori


Constantin Petrovici este conferentiar universitar doctor la Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi, unde preda mai multe cursuri de didactica matematicii. Este responsabilul programului de masterat „Didactici aplicate in invatamintul primar”, pentru care a primit in 2010 premiul „Professoria”, acordat de Fundatia „Dinu Patriciu” si Fundatia CODECS pentru Leadership. Este licentiat in matematica, are un master in politici educationale, este doctor in stiintele educatiei si formator national al MEN. A participat la numeroase proiecte nationale si internationale care au vizat formarea initiala si continua a profesorilor, precum si evaluarea profesionala a acestora. Este membru activ al mai multor organizatii stiintifice si profesionale internationale si face parte din comitetul de redactie al mai multor publicatii de specialitate din tara si din strainatate. De aproape treizeci de ani, activitatea sa principala consta in formarea initiala si continua a profesorilor pentru invatamintul prescolar si primar. A mai publicat: Elemente de didactica matematicii in gradinita si invatamintul primar (in colab., 2002, 2006), Tratarea diferentiata a elevilor din invatamintul primar la matematica (in colab., 2006), Principii si criterii de evaluare a competentelor profesionale ale invatatorilor debutanti (2006), Rolul activitatilor matematice in dezvoltarea gindirii copilului prescolar cu deficienta auditiva (in colab., 2007), Metode active folosite in predarea-invatarea matematicii la clasa I in alternativa educationala step-by-step (in colab., 2007), Politici educationale de formare, evaluare si atestare profesionala a cadrelor didactice (2007). La Editura Polirom a publicat Aritmetica. Exercitii, jocuri si probleme (4 vol., in colab., pentru clasele I‑IV, 1997) si Didactica activitatilor matematice in gradinita (2014).



Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și:

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.