„Aceasta carte este un manual. Scopul urmarit a fost acela de a oferi o imagine de ansamblu simpla si clara asupra mass-media. Toata lumea le folose[te, dar pu]ini le cunosc cu adevarat. Ceea ce s-a cautat a fost s se realizeze nu o sum, ci o carte sintetic si usor de citit, insa bogata in informatii.” (Claude-Jean Bertrand)
Puteți descărca gratuit forma electronică a cărții (PDF) aici.
(Reproducerea parțială sau integrală, prin orice mijloace, a cărților incluse în Biblioteca on-line a editurii este interzisă. Nerespectarea acestei obligații constituie o încălcare a dreptului de proprietate intelectuală și se pedepsește conform legilor în vigoare.)
- An apariție
- 2001
- Lună apariție
- 12
- Număr pagini
- 264
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
Comunicare si mass-media • Notiuni si modele • Functiile mass-media. Regimuri, actori si roluri • Tipologia mijloacelor de informare de masa • Mass-media din Franta: situatia actuala • Aspecte internationale ale comunicarii de masa • Industria mass-media • Noile tehnologii ale comunicarii si noile mijloace de comunicare de masa • Dimensiunea economica a mass-media • Gestionarea mass-media • Publicitatea si mass-media • Societate si mass-media • Audiente si practici • Efectele mass-media • Mass-media si viata politica • Dreptul mass-media • Critica mass-media si deontologia • Profesii si pregatire • Profesiile din domeniul mass-media