O introducere în presa scrisă şi vorbită
ISBN
973-683-677-0
An apariție
2001
Lună apariție
12
Număr pagini
264
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Media
Domenii

O introducere în presa scrisă şi vorbită

Autori: Claude-Jean Bertrand
 

„Aceasta carte este un manual. Scopul urmarit a fost acela de a oferi o imagine de ansamblu simpla si clara asupra mass-media. Toata lumea le folose[te, dar pu]ini le cunosc cu adevarat. Ceea ce s-a cautat a fost s se realizeze nu o sum, ci o carte sintetic si usor de citit, insa bogata in informatii.” (Claude-Jean Bertrand)

 

Puteți descărca gratuit forma electronică a cărții (PDF) aici. 

(Reproducerea parțială sau integrală, prin orice mijloace, a cărților incluse în Biblioteca on-line a editurii este interzisă. Nerespectarea acestei obligații constituie o încălcare a dreptului de proprietate intelectuală și se pedepsește conform legilor în vigoare.)

An apariție
2001
Lună apariție
12
Număr pagini
264
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii

Comunicare si mass-media • Notiuni si modele • Functiile mass-media. Regimuri, actori si roluri • Tipologia mijloacelor de informare de masa • Mass-media din Franta: situatia actuala • Aspecte internationale ale comunicarii de masa • Industria mass-media • Noile tehnologii ale comunicarii si noile mijloace de comunicare de masa • Dimensiunea economica a mass-media • Gestionarea mass-media • Publicitatea si mass-media • Societate si mass-media • Audiente si practici • Efectele mass-media • Mass-media si viata politica • Dreptul mass-media • Critica mass-media si deontologia • Profesii si pregatire • Profesiile din domeniul mass-media



Despre autori


Claude-Jean Bertrand este doctor si profesor emerit la Institutul Francez de Presa. A predat la universitatile din Strasbourg si Nanterre si la mai multe facultati americane de jurnalism. Printre cartile pe care le-a scris sau coordonat, amintim: „The British Press" (1969), „Les Medias aux Etats-Unis" (1974, editia a V-a in 1997), „Les Etats-Unis et leur television" (1989), „La deontologie des medias" (1997, tradusa in Statele Unite si in Brazilia), „Les Medias en Grande-Bretagne" (1998), „L´Arsenal de la democratie" (1999).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.