Redactarea materialelor pentru televiziune, radio și noile media
Redactarea materialelor pentru televiziune, radio și noile media
Redactarea materialelor pentru televiziune, radio și noile media
Redactarea materialelor pentru televiziune, radio și noile media
Redactarea materialelor pentru televiziune, radio și noile media
Redactarea materialelor pentru televiziune, radio și noile media
Redactarea materialelor pentru televiziune, radio și noile media
Redactarea materialelor pentru televiziune, radio și noile media
Redactarea materialelor pentru televiziune, radio și noile media
Redactarea materialelor pentru televiziune, radio și noile media
Redactarea materialelor pentru televiziune, radio și noile media
Redactarea materialelor pentru televiziune, radio și noile media
Redactarea materialelor pentru televiziune, radio și noile media
Redactarea materialelor pentru televiziune, radio și noile media
Redactarea materialelor pentru televiziune, radio și noile media
Redactarea materialelor pentru televiziune, radio și noile media
Redactarea materialelor pentru...
Redactarea materialelor pentru...
Redactarea materialelor pentru...
Redactarea materialelor pentru...
Redactarea materialelor pentru...
Redactarea materialelor pentru...
Redactarea materialelor pentru...
Redactarea materialelor pentru...
Redactarea materialelor pentru...
Redactarea materialelor pentru...
Redactarea materialelor pentru...
Redactarea materialelor pentru...
Redactarea materialelor pentru...
Redactarea materialelor pentru...
Redactarea materialelor pentru...
Redactarea materialelor pentru...
ISBN
978-973-46-3133-9
An apariție
2012
Lună apariție
12
Număr pagini
504
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Media
Domenii

Redactarea materialelor pentru televiziune, radio și noile media

Autori: Robert L. Hilliard
INDISPONIBIL
9,99 lei

 

 

Traducere de Miruna Andriescu

 

 Rezultat al indelungatei experiente in domeniu a autorului, volumul ofera informatii detaliate si actualizate cu privire la principiile, tehnicile si abordarile recomandate in redactarea materialelor pentru televiziune, radio si Internet. Robert L. Hilliard prezinta numeroase exemple care acopera formate diferite – interviuri, emisiuni sportive, reclame, scenarii de film, stiri, documentare, reality-show-uri, talk-show-uri, programe muzicale, telenovele – si aduce argumente legate de cererile pietei in sprijinul recomandarilor sale referitoare la alegerea unui anumit stil si continut. Un excelent manual introductiv pentru viitorii profesionisti, dar si un ghid practic care propune diferite modalitati de combinare a elementelor vizuale si auditive necesare pentru crearea unor materiale de calitate.

 

Din cuprins:

Mass-media • Elementele fundamentale ale productiei • Formatul si stilul • Reclamele si anunturile • Actualitatile si stirile sportive • Reportajele, documentarele si reality-show-urile • Interviurile si talk-show-urile • Muzica, varieteul si comedia • Programele pentru companii, emisiunile educative si emisiunile pentru copii • Productiile dramatice

An apariție
2012
Lună apariție
12
Număr pagini
504
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii


Despre autori


Robert L. Hilliard a fost timp de peste 15 ani membru al Comisiei Federale de Comunicatii (Federal Communications Commission – FCC) din Washington, DC, in calitate de presedinte al subcomisiei pentru emisiuni de radio si televiziune. De asemenea, a fost presedinte al Federal Interagency Media Committee, care facea legatura intre 25 de agentii federale si era subordonat Casei Albe, coordonind totodata diverse alte grupuri federale mass-media si educationale. Hilliard a plecat de la Washington pentru a deveni decan responsabil cu programele de studiu postuniversitare, profesor titular de mass-media si, in prezent, profesor emerit. A publicat 35 de carti in domeniul mass-mediei, printre care Global Broadcasting Systems; Dirty Discourse: Sex and Indecency in American Broadcasting; The Quieted Voice: the Rise and Decline of Localism in Radio, Media, Education and America’s Counter-Culture Revolution si Hollywood Speaks Out: Pictures That Dared to Protest Real World Issues.


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.