Traducere de Miruna Andriescu
Rezultat al indelungatei experiente in domeniu a autorului, volumul ofera informatii detaliate si actualizate cu privire la principiile, tehnicile si abordarile recomandate in redactarea materialelor pentru televiziune, radio si Internet. Robert L. Hilliard prezinta numeroase exemple care acopera formate diferite – interviuri, emisiuni sportive, reclame, scenarii de film, stiri, documentare, reality-show-uri, talk-show-uri, programe muzicale, telenovele – si aduce argumente legate de cererile pietei in sprijinul recomandarilor sale referitoare la alegerea unui anumit stil si continut. Un excelent manual introductiv pentru viitorii profesionisti, dar si un ghid practic care propune diferite modalitati de combinare a elementelor vizuale si auditive necesare pentru crearea unor materiale de calitate.
Din cuprins:
Mass-media • Elementele fundamentale ale productiei • Formatul si stilul • Reclamele si anunturile • Actualitatile si stirile sportive • Reportajele, documentarele si reality-show-urile • Interviurile si talk-show-urile • Muzica, varieteul si comedia • Programele pentru companii, emisiunile educative si emisiunile pentru copii • Productiile dramatice