Introducere în științele comunicării
Introducere în științele comunicării
Introducere în științele comunicării
Introducere în științele comunicării
Introducere în științele comunicării
Introducere în științele comunicării
Introducere în științele comunicării
Introducere în științele comunicării
Introducere în științele comunicării
Introducere în științele comunicării
Introducere în științele comunicării
Introducere în științele comunicării
Introducere în științele comunicării
Introducere în științele comunicării
Introducere în științele comunicării
Introducere în științele comunicării
Introducere în științele comunicării
Introducere în științele comunicării
Introducere în științele comunicării
Introducere în științele comunicării
Introducere în științele comunicării
Introducere în științele comunicării
Introducere în științele comunicării
Introducere în științele comunicării
Introducere în științele comunicării
Introducere în științele comunicării
ISBN
973-681-179-4
An apariție
2003
Lună apariție
12
Număr pagini
248
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Media
Domenii

Introducere în științele comunicării

Autori: John Fiske
INDISPONIBIL
16,28 lei

 
Traducere de Monica Mitarca. Cartea se prezinta ca un manual introductiv, plecind de la cele mai de seama descoperiri in domeniu. Sint vizate nume bine cunoscute din aria studiilor comunicarii, de la Shanon si Weaver pina la Saussure sau Pierce, urmind linia celor mai importante directii: cea a comunicarii vazuta drept codificare, transmitere si decodare si cea a comunicarii generatoare de sensuri. Autorul doreste sa ofere studentilor o gama larga de metode de analiza a domeniului, pentru a le pregati o constiinta critica fata de noile teorii.
An apariție
2003
Lună apariție
12
Număr pagini
248
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Teoria comunicarii • Modele • Coduri • Semnificatie • Metode semiotice si aplicatii • Teoria structuralista si aplicatiile ei • Metode empirice


Despre autori


John Fiske (autor)
John Fiske este profesor la University of Wisconsin-Madison. La Editura Polirom, au aparut: „Concepte fundamentale din stiintele comunicarii si studiile culturale” (coautor, 2001) si „Introducere in stiintele comunicarii” (2003).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.