Pedagogia situațiilor educative
ISBN
973-683-948-6
An apariție
2002
Lună apariție
12
Număr pagini
184
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM
Domenii

Pedagogia situațiilor educative

Autori: Viorel Ionel
INDISPONIBIL
4,81 lei

 
Autorul pune in discutie notiunile de baza pe care se fundamenteaza pedagogia ca stiinta. Pentru a da un impuls reconstructiv, pedagogia are dreptul sa caute raspunsuri, prin modele si ipoteze, la intrebari esentiale: este capabila sa reflecteze asupra fundamentelor sale si sa suporte socul schimbarilor? Ce anume poate fi schimbat si cita relevanta au schimbarile? Dispune de un simbolism specific sau acesta trebuie inventat? Se pot construi structuri atit de fine incit sa surprinda invariabilele totalitatilor educative? Discreditarea dimensiunii sale teoretico-stiintifice face necesara o schimbare semnificativa de atitudine, de gindire, de sistem conceptual. Modelele de reconstructie propuse de Viorel Ionel sint verigi care leaga nucleul conceptual si situatiile educative reale, totdeauna mai bogate, chiar inepuizabile. Prin modul de structurare a lucrarii si bibliografia riguros alcatuita, cadrele universitare si teoreticienii din domeniu vor descoperi un punct de plecare deosebit de valoros pentru intelegerea pedagogiei.
An apariție
2002
Lună apariție
12
Număr pagini
184
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Arhitectura metateoretica a stiintei • Modele in filosofia stiintei • Dileme si optiuni epistemologice • Epistemologie pedagogica • Fundamentarea contextuala a pedagogiei • „Naturalizarea” epistemologica a pedagogiei • Pedagogia situatiilor educative • Obiectul pedagogiei • Modelarea situatiilor educative • Cunoasterea situatiilor educative tipice


Despre autori


Viorel Ionel (n. 22 octombrie 1953) a urmat Universitatea din Bucuresti, sectia Pedagogie (1973). Este doctor in Stiintele educatiei (1999). In prezent este lector la Universitatea din Craiova, unde preda disciplinele Pedagogie, Docrine pedagogice, Sociologia educatiei, Psihopedagogia jocului, Teoria si metodologia cercetarii, Teoria curriculumului, Teoria evaluarii.


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.