- ISBN
- 973-46-0439-2
- An apariție
- 2006
- Lună apariție
- 9
- Număr pagini
- 256
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 130x200
- Colecție
- CARIERĂ. SUCCES. PERFORMANȚE
- Domenii
Psihologia consumatorului. Factorii care ne influențează comportamentul de consum
Autori: Nicolas Guéguen
Cum puteti fi determinat sa zaboviti mai mult intr-un supermarket? De ce cumparati un anumit sortiment de vin? De ce culorile vii si calde stimuleaza consumul? Stiati ca muzica ritmata creste viteza de deplasare a clientilor intr-un magazin? De ce cumparind un produs aflat la oferta aveti impresia ca sinteti mai inteligent? Comportamentele noastre de cumparare sint direct influentate sau induse de factori cognitivi si afectivi extrem de usor de manipulat. Consumatorul interpreteaza informatiile, resimte anumite emotii, se implica in interactiuni sociale particulare. O suta de experimente efectuate in laborator sau pe teren dezvaluie, in cele trei parti ale volumului, diferite modalitati si tehnici de influentare a comportamentului de consum, usor de pus in practica si necostisitoare.
- An apariție
- 2006
- Lună apariție
- 9
- Număr pagini
- 256
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 130x200
Despre autori
Nicolas Guéguen, doctor în psihologie socială, este profesor de psihologie socială şi cognitivă la Universitatea Bretagne‑Sud, Franţa, şi director al laboratorului de cercetare LESTIC. Studiile sale au ca obiect influenţarea comportamentelor şi aplicaţiile psihologiei în marketing. De acelaşi autor, la Editura Polirom au mai apărut: Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenţează comportamentul (2006), Psihologia manipulării şi a supunerii (2007), Psihologia seducţiei: 100 de experimente pentru înţelegerea comportamentului în dragoste (2008) şi A manipula şi a seduce. Mic tratat de psihologie comportamentală (2020).