Psihologia consumatorului. Factorii care ne influențează comportamentul de consum
Psihologia consumatorului. Factorii care ne influențează comportamentul de consum
Psihologia consumatorului. Factorii care ne influențează comportamentul de consum
Psihologia consumatorului. Factorii care ne influențează comportamentul de consum
Psihologia consumatorului. Factorii care ne influențează comportamentul de consum
Psihologia consumatorului. Factorii care ne influențează comportamentul de consum
Psihologia consumatorului. Factorii care ne influențează comportamentul de consum
Psihologia consumatorului. Factorii care ne influențează comportamentul de consum
Psihologia consumatorului. Factorii care ne influențează comportamentul de consum
Psihologia consumatorului. Factorii care ne influențează comportamentul de consum
Psihologia consumatorului. Factorii care ne influențează comportamentul de consum
Psihologia consumatorului. Factorii care ne influențează comportamentul de consum
Psihologia consumatorului. Factorii care ne influențează comportamentul de consum
Psihologia consumatorului. Factorii care ne influențează comportamentul de consum
Psihologia consumatorului. Factorii care ne influențează comportamentul de consum
Psihologia consumatorului. Factorii...
Psihologia consumatorului. Factorii...
Psihologia consumatorului. Factorii...
Psihologia consumatorului. Factorii...
Psihologia consumatorului. Factorii...
Psihologia consumatorului. Factorii...
Psihologia consumatorului. Factorii...
Psihologia consumatorului. Factorii...
Psihologia consumatorului. Factorii...
Psihologia consumatorului. Factorii...
Psihologia consumatorului. Factorii...
Psihologia consumatorului. Factorii...
Psihologia consumatorului. Factorii...
Psihologia consumatorului. Factorii...
Psihologia consumatorului. Factorii...
ISBN
973-46-0439-2
An apariție
2006
Lună apariție
9
Număr pagini
256
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Colecție
CARIERĂ. SUCCES. PERFORMANȚE
Domenii

Psihologia consumatorului. Factorii care ne influențează comportamentul de consum

Autori: Nicolas Guéguen
INDISPONIBIL
9,62 lei

 
Traducere de Marius Roman.
Cum puteti fi determinat sa zaboviti mai mult intr-un supermarket? De ce cumparati un anumit sortiment de vin? De ce culorile vii si calde stimuleaza consumul? Stiati ca muzica ritmata creste viteza de deplasare a clientilor intr-un magazin? De ce cumparind un produs aflat la oferta aveti impresia ca sinteti mai inteligent? Comportamentele noastre de cumparare sint direct influentate sau induse de factori cognitivi si afectivi extrem de usor de manipulat. Consumatorul interpreteaza informatiile, resimte anumite emotii, se implica in interactiuni sociale particulare. O suta de experimente efectuate in laborator sau pe teren dezvaluie, in cele trei parti ale volumului, diferite modalitati si tehnici de influentare a comportamentului de consum, usor de pus in practica si necostisitoare.
An apariție
2006
Lună apariție
9
Număr pagini
256
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Fără comentarii
Perceperea informatiei si comportamentul de cumparare: capcane, distorsionari si limite in procesarea informatiei • Simturile si comportamentul cumparatorului: psihologia ambiantei • Puterea vinzatorilor si influentarea clientilor


Despre autori


Nicolas Guéguen, doctor în psihologie socială, este profesor de psihologie socială şi cognitivă la Universitatea Bretagne‑Sud, Franţa, şi director al laboratorului de cercetare LESTIC. Studiile sale au ca obiect influenţarea comportamentelor şi aplicaţiile psihologiei în marketing. De acelaşi autor, la Editura Polirom au mai apărut: Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenţează comportamentul (2006), Psihologia manipulării şi a supunerii (2007), Psihologia seducţiei: 100 de experimente pentru înţelegerea comportamentului în dragoste (2008) şi A manipula şi a seduce. Mic tratat de psihologie comportamentală (2020).



Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.