Experimente demonstreaza influenta unor factori cognitivi si afectivi asupra comportamentului cumparatorilor. Culorile ambientale, muzica ritmata, zimbetul vinzatorului, ofertele si promotiile influenteaza nu doar alegerea, ci si viteza de deplasare intr-un supermarket sau bacsisul dat chelnerului. Aflam aceste lucruri din volumul Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenteaza comportamentul de consum de Nicolas Gueguen. Este o carte utila tuturor celor care lucreaza in comert si servicii, dar si consumatorilor care, avizati fiind, vor putea evita unele <>.

Related products

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.