- La reducere!
- -40%
- ISBN
- 978-973-46-8550-9
- An apariție
- 2021
- Lună apariție
- 7
- Număr pagini
- 248
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
- Colecție
- ȘTIINȚELE EDUCAȚIEI > Structuri, conținuturi, tehnici
- Domenii
Leadership şi management educaţional
Teorii și practici actuale (ediția a II-a revazută și adăugită)
Autori: Tony BushValabilitate promotie: - 22-11-2024 in limita stocului disponibil.
Traducere de Liliana Romaniuc (coord.) și Irina Prodan
În acest volum devenit clasic, Tony Bush schițează cadrul conceptual de orientare a activității decidenților din educație și analizează șase modele de management pe care le pune în relație cu zece modele de leadership. Noțiunile teoretice sînt ilustrate cu numeroase studii de caz din toate mediile educaționale, de la școala primară la universitate, într-o varietate de contexte internaționale. Printre tematicile specifice abordate se numără centralizarea și descentralizarea în educație, școlile în sistem de management autonom, relația dintre teorie și practică sau natura și caracteristicile managementului educațional. Conceptele-cheie, rezumatele și subiectele de dezbatere incluse în fiecare capitol facilitează utilizarea lucrării și ca suport de curs. Leadership și management educațional este un excelent instrument de lucru pentru cei care dețin funcții decizionale în cadrul unităților de învățămînt și în sistemul educațional în general.
- An apariție
- 2021
- Lună apariție
- 7
- Număr pagini
- 248
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
Importanța leadershipului și a managementului pentru educație • Modele de leadership și management educațional • Modelele formale • Modelele colegiale • Modelele politice • Modelele subiective • Modelele de ambiguitate • Modelele culturale
Despre autori
Tony Bush este profesor de leadership educațional la University of Nottingham și a ocupat funcții similare la universitățile Leicester, Reading, Lincoln și Warwick. Este președinte al British Educational Leadership, Management and Administration Society (BELMAS), din partea căreia a primit Distinguished Service Award în 2008. De asemenea, este membru al Commonwealth Council for Educational Administration and Management (CCEAM). S-a impus la nivel internațional prin cercetări, consultanță sau prelegeri susținute în 23 de țări de pe toate continentele. A publicat numeroase lucrări despre diferite aspecte ale leadershipului și managementului educațional și este editor al publicației internaționale Educational Management, Administration and Leadership din anul 2002. Dintre celelalte volume ale sale menționăm The Principles of Educational Leadership & Management (2010, în colab.) și Leading and Managing People in Education (2013, în colab.)