Tendinţe actuale în campaniile de relaţii publice
Tendinţe actuale în campaniile de relaţii publice
Tendinţe actuale în campaniile de relaţii publice
Tendinţe actuale în campaniile de relaţii publice
Tendinţe actuale în campaniile de relaţii publice
Tendinţe actuale în campaniile de relaţii publice
Tendinţe actuale în campaniile de relaţii publice
Tendinţe actuale în campaniile de relaţii publice
Tendinţe actuale în campaniile de relaţii publice
Tendinţe actuale în campaniile de relaţii publice
Tendinţe actuale în campaniile de relaţii publice
Tendinţe actuale în campaniile de relaţii publice
Tendinţe actuale în campaniile de...
Tendinţe actuale în campaniile de...
Tendinţe actuale în campaniile de...
Tendinţe actuale în campaniile de...
Tendinţe actuale în campaniile de...
Tendinţe actuale în campaniile de...
Tendinţe actuale în campaniile de...
Tendinţe actuale în campaniile de...
Tendinţe actuale în campaniile de...
Tendinţe actuale în campaniile de...
Tendinţe actuale în campaniile de...
Tendinţe actuale în campaniile de...
ISBN ePub

978-973-46-4120-7

ISBN PDF

978-973-46-4121-5

An apariție

2013

Tip ediție
eBook
Format
ePub (Adobe DRM), PDF (Adobe DRM)
Colecție
COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
Domenii

Tendinţe actuale în campaniile de relaţii publice

Autori: Camelia Cmeciu
16.18 lei
Pentru descărcarea cărților, plata se face on-line către partenerii noștri, în regim securizat. Detaliile privind modalitatea de descărcare le puteti afla de pe pagina web a librăriei virtuale spre care veți fi direcționat. La finalul cumpărăturilor, puteți reveni pe site-ul editurii Polirom. Vă mulțumim!
Vă rugăm să alegeți formatul dorit de la partenerii noștri (ePub sau PDF cu Adobe DRM, formatul mobi pentru Kindle nu este disponibil):

Cărțile noastre digitale pot fi descărcate și de pe următoarele librării on-line:
Vezi varianta tiparita
 
Campaniile de relatii publice se bazeaza tot mai mult pe interactivitate, implicind publicul in procesul de creatie. Alaturi de modelele clasice, volumul prezinta modele actuale de desfasurare a campaniilor de relatii publice si propune o noua grila de analiza a mesajului acestora. De asemenea, tacticile si strategiile creative folosite in campaniile premiate la Romanian PR Award (2009-2011) sint analizate comparativ, cu accent pe evolutiile comunicarii organizationale in contextul new media si social media. Volumul se adreseaza studentilor, specialistilor si practicienilor din domeniul relatiilor publice, precum si tuturor celor interesati de realizarea campaniilor de responsabilitate sociala corporatista.
An apariție
2013
Lună apariție
11
Număr pagini
200
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Definitii si caracteristici ale campaniilor de relatii publice • Campaniile de relatii publice in functie de actorii sociali: campaniile comerciale, campaniile politice • Campaniile de relatii publice in functie de obiective: campaniile de informare, campaniile de educare publica • Campaniile de relatii publice - procese de planificare strategica a comunicarii: publicuri, scopuri si obiective, strategii si tactici, calendar si buget, procesul evaluarii • Campaniile de relatii publice online - de la Web 1.0 la Web 2.0: digitalizarea si identitatile digitale, strategii in campaniile de relatii publice online


Despre autori


CAMELIA CMECIU (n. 1975) este conferentiar la Facultatea de Comunicare si Relatii Internationale, Universitatea Danubius din Galati. Preda cursuri de relatii publice, semiotica si comunicare politica. A absolvit Facultatea de Limbi Straine (1998) si Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii (2004) din cadrul Universitatii din Bucuresti. A obtinut titlul de doctor in 2005, cu teza Strategii persuasive in discursul politic. In 2012 a obtinut o bursa postdoctorala (Academia Romana, Filiala Iasi), tema cercetarii axindu-se pe discursul anilor europeni in spatiul public romanesc. A publicat pe teme diverse relatii publice, comunicare organizationala si semiotica in reviste de specialitate din tara si din strainatate: Revista Romana de Jurnalism si Comunicare, Journal of Media Studies, Public Relations Review, Semiotica, International Journal of Humanities and Social Science. Este autoarea volumelor Introducere in relatii publice (2009) si Semiotici textuale (2011).



Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.