Introducere în creativitatea publicitară
Introducere în creativitatea publicitară
Introducere în creativitatea publicitară
Introducere în creativitatea publicitară
Introducere în creativitatea publicitară
Introducere în creativitatea publicitară
Introducere în creativitatea publicitară
Introducere în creativitatea publicitară
Introducere în creativitatea publicitară
Introducere în creativitatea publicitară
Introducere în creativitatea publicitară
Introducere în creativitatea publicitară
Introducere în creativitatea publicitară
Introducere în creativitatea publicitară
Introducere în creativitatea publicitară
Introducere în creativitatea publicitară
Introducere în creativitatea publicitară
Introducere în creativitatea publicitară
Introducere în creativitatea publicitară
Introducere în creativitatea publicitară
Introducere în creativitatea publicitară
Introducere în creativitatea publicitară
Introducere în creativitatea publicitară
Introducere în creativitatea publicitară
Introducere în creativitatea publicitară
Introducere în creativitatea publicitară
Introducere în creativitatea publicitară
Introducere în creativitatea publicitară
Introducere în creativitatea publicitară
Introducere în creativitatea publicitară
ISBN
978-973-46-2235-1
An apariție
2011
Lună apariție
12
Număr pagini
240
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
Domenii

Introducere în creativitatea publicitară

Autori: Sorin Preda
INDISPONIBIL
9,62 lei

Vezi eBook
 
O sinteza remarcabila a principiilor teoretice si a aplicatiilor practice ale creativitatii publicitare expuse in lucrarile fundamentale ale domeniului, semnate, intre altii, de Peninou, Newman, Sullivan, Seguela sau Ogilvy. Pornind de la reclame si campanii publicitare celebre din spatiul romanesc, dar si din cel francez sau american, sint identificate elementele caracteristice unui mesaj publicitar eficient, capabil sa contribuie la vinzarea cu succes a produsului sau serviciului pe care il promoveaza. Informatiile actualizate si numeroasele exemple sint utile atit studentilor de la facultatile de profil, cit si copywriterilor si specialistilor din domeniul publicitatii.
 
An apariție
2011
Lună apariție
12
Număr pagini
240
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Ideea – singurul minereu necotat la Bursa • Sintaxa creativitatii publicitare • Creativitatea sau provocarea de idei noi • Pragmatica ideilor publicitare • Retorica publicitara. Intre discursul creativ si creatia discursului • Exercitii de mobilitate creativa


Despre autori


Sorin Preda (12 decembrie 1951 - 26 noiembrie 2014) a fost doctor in stiintele comunicarii si a sustinut cursuri (scriitura de presa si genurile de opinie) in cadrul Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea Bucuresti, si al Universitatii „Dunarea de Jos”, Galati. A publicat volumele Povestiri terminate inainte de a incepe (1981), Partial color (1985), Plus-minus o zi (1988) si Morometii: ultimul capitol (2010) si este prezent in antologiile si volumele colective Desant ’83 (1983 si 2000), Competitia continua. Generatia ’80 in texte teoretice (1994 si 1999) si Antologie de proza scurta optzecista (2000). De acelasi autor, la Editura Polirom au aparut volumele Tehnici de redactare in presa scrisa (2006) si Jurnalismul cultural si de opinie (2006). Sorin Preda a fost membru al Uniunii Scriitorilor din Romania si membru fondator al Asociatiei Scriitorilor Profesionisti din Romania.



Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.