Relațiile publice și mass-media
Relațiile publice și mass-media
Relațiile publice și mass-media
Relațiile publice și mass-media
Relațiile publice și mass-media
Relațiile publice și mass-media
Relațiile publice și mass-media
Relațiile publice și mass-media
Relațiile publice și mass-media
Relațiile publice și mass-media
Relațiile publice și mass-media
Relațiile publice și mass-media
Relațiile publice și mass-media
Relațiile publice și mass-media
Relațiile publice și mass-media
Relațiile publice și mass-media
Relațiile publice și mass-media
Relațiile publice și mass-media
Relațiile publice și mass-media
Relațiile publice și mass-media
Relațiile publice și mass-media
Relațiile publice și mass-media
Relațiile publice și mass-media
Relațiile publice și mass-media
Relațiile publice și mass-media
Relațiile publice și mass-media
Relațiile publice și mass-media
Relațiile publice și mass-media
Relațiile publice și mass-media
Relațiile publice și mass-media
ISBN
973-681-519-6
An apariție
2004
Lună apariție
12
Număr pagini
272
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Colecție
COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
Domenii

Relațiile publice și mass-media

(ediție revăzută și adăugită)

Autori: Cristina Coman
INDISPONIBIL
25,96 lei

Vezi eBook
 
„Cartea este rezultatul unei activitati didactice universitare si se sprijina pe o bibliografie de specialitate de ultima ora. Primele capitole se refera la definirea conceptelor si principiilor fundamentale ale relatiilor publice, la organizarea sistemului mass-media si la valorile pe care se intemeiaza munca jurnalistilor. Cea mai mare parte a lucrarii este consacrata tehnicilor de lucru specifice comunicarii cu presa, inclusiv cea audiovizuala, dar si tehnicilor de comunicare in situatii de criza. Prezenta reeditare include capitole noi, consacrate relatiilor dintre jurnalisti si specialistii in relatii publice, precum si voiajului si vizitei de presa, sinteze ale fiecarui capitol si un indice de termeni profesionali din limbile romana, engleza si franceza. Adresindu-se celor care lucreaza in birourile de presa ale diverselor institutii, studentilor de la sectiile si facultatile de comunicare publica, managerilor, jurnalistilor si oamenilor politici, manualul de fata ofera nu numai posibilitatea intelegerii adecvate a acestui domeniu, ci si un ansamblu complex de tehnici si unelte de lucru specifice relatiilor publice.” (Cristina Coman)
An apariție
2004
Lună apariție
12
Număr pagini
272
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Fără comentarii
Relatiile publice • Sa cunoastem sistemul mass-media si actorii sai • Valorile jurnalistilor • Relatiile cu presa • Organizarea biroului de presa • Fisierele de presa • Comunicatul de presa • Dosarul de presa • Conferinta de presa • Revista presei • Comunicarea pentru radio si televiziune • Comunicarea cu presa in timpul crizei • Vizita si voiajul de presa


Despre autori


Cristina Coman este conferentiar universitar la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii a Universitatii din Bucuresti. A beneficiat de stagii de perfectionare in jurnalism si comunicare la Ecole Superieure de Journalisme, Lille (Franta – 1992), Universite Libre de Bruxelles (Belgia – 1993), State University of South Carolina (SUA – 1995) si Universite Paul Valery de Montpellier (Franta – 1999). Este autoarea lucrarii Relatii publice: tehnici de comunicare cu presa, aparuta in 1999 la Editura ALL, Bucuresti, reeditata cu titlul Relatiile publice si mass-media, Editura Polirom, Iasi, 2000 (editia a II-a, 2004), precum si a volumelor Relatiile publice. Principii si strategii, Editura Polirom, Iasi, 2001, si Relatiile publice: modele teoretice si studii de caz, Editura Universitatii din Bucuresti, 2009. A sustinut numeroase comunicari stiintifice si a tinut sesiuni de training pentru personalul din Ministerul Sanatatii, Ministerul Mediului, Ministerul Agriculturii, Ministerul Afacerilor Externe, organizatii nonguvernamentale, diverse firme din Romania. Este membru fondator al Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice si al Asociatiei Formatorilor in Jurnalism si Comunicare si membru international al Association for Education in Journalism and Mass Communication (SUA).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.