Limbajul publicității
Limbajul publicității
Limbajul publicității
Limbajul publicității
Limbajul publicității
Limbajul publicității
Limbajul publicității
Limbajul publicității
Limbajul publicității
Limbajul publicității
Limbajul publicității
Limbajul publicității
Limbajul publicității
Limbajul publicității
Limbajul publicității
Limbajul publicității
Limbajul publicității
Limbajul publicității
Limbajul publicității
Limbajul publicității
Limbajul publicității
Limbajul publicității
ISBN
973-683-858-7
An apariție
2002
Lună apariție
12
Număr pagini
192
Tip ediție
broșată
Format
147x205
Colecție
COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
Domenii

Limbajul publicității

Autori: Angela Goddard
INDISPONIBIL
22,11 lei

 
Traducere de Bianca Pop si Albert Borbely. Referent stiintific: Sorin Psatta. Reclamele pot fi privite ca un joc de puzzle. Autoarea a reusit sa sparga „codul” jocului, prezentind publicitatea intr-o lumina clara. Ea demonstreaza modul in care mesajele publicitare sint construite din punct de vedere lingvistic, in contextul cultural contemporan. Cartea este un instrument foarte util pentru cei care vor sa lucreze in departamentul de creatie al unei agentii publicitare. Totodata, ea este un bun punct de pornire pentru studentii care studiaza publicitatea, oferindu-le ocazia sa cunoasca mai bine cel mai controversat si incitant discurs al secolului XX. Lucrarea pune la dispozitia celor interesati un vocabular analitic necesar pentru a intelege cum reusesc reclamele tiparite sa aiba un efect persuasiv atit de convingator. Autoarea si-a concentrat atentia asupra relatiei dintre cuvintul scris sau vorbit si imagine, explorind diferite strategii publicitare precum conotatiile si jocurile de cuvinte. Ideile sint frecvent insotite de exemplificari practice, ceea ce face lectura cartii foarte placuta si accesibila
An apariție
2002
Lună apariție
12
Număr pagini
192
Tip ediție
broșată
Format
147x205
Fără comentarii
Ce este un mesaj publicitar? • Modalitati de atragere a atentiei • Scriitori, cititori si texte • Cum suna? • Nautic, dar placut: intertextualitatea • Variatii culturale • Trucuri ale industriei publicitatii


Despre autori


Angela Goddard este profesor la Center for Human Communication Manchester Metropolitan University si a fost timp de 12 ani moderator-sef pentru proiectele nivelului A de Limba Engleza


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.