- ISBN
- 978-973-46-0273-5
- An apariție
- 2009
- Lună apariție
- 7
- Număr pagini
- 368
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
- Colecție
- COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
- Domenii
Strategia creativă în publicitate
Autori: Bonnie L. Drewniany , A. Jerome Jewler
Strategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei reclame, de la culegerea informatiilor, stabilirea publicului-tinta si evaluarea concurentei pina la alegerea strategiilor si canalelor mediatice. Pe linga notiuni teoretice, studentii la relatii publice si cei ce lucreaza in domeniul publicitatii vor gasi exemple si studii de caz utile pentru intelegerea elementelor-cheie ale unei campanii eficiente. Volumul contine de asemenea numeroase activitati aplicative si site-uri unde cei interesati pot viziona reclamele cu cel mai mare succes de public.
- An apariție
- 2009
- Lună apariție
- 7
- Număr pagini
- 368
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235