Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
Strategia creativă în publicitate
ISBN
978-973-46-0273-5
An apariție
2009
Lună apariție
7
Număr pagini
368
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
Domenii

Strategia creativă în publicitate

Autori: Bonnie L. Drewniany , A. Jerome Jewler
INDISPONIBIL
9,62 lei

 
Traducere de Gloria-Mona Sauciuc si Felicia Radulescu

Strategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei reclame, de la culegerea informatiilor, stabilirea publicului-tinta si evaluarea concurentei pina la alegerea strategiilor si canalelor mediatice. Pe linga notiuni teoretice, studentii la relatii publice si cei ce lucreaza in domeniul publicitatii vor gasi exemple si studii de caz utile pentru intelegerea elementelor-cheie ale unei campanii eficiente. Volumul contine de asemenea numeroase activitati aplicative si site-uri unde cei interesati pot viziona reclamele cu cel mai mare succes de public.
An apariție
2009
Lună apariție
7
Număr pagini
368
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Suportul media: noua inspiratie • Cercetarea – elementul fundamental al unei activitati creative eficiente • Raspunsuri la intrebari frecvente despre scrierea unui text publicitar • Layout-ul: comunicarea prin design • Reclamele la radio • Reclamele de televiziune • Cele trei imperative pentru un marketing direct de succes • Designul publicitar pentru Internet • Prezentarea: cum sa va vindeti ideile


Despre autori


Bonnie L. Drewniany este profesor asociat la School of Journalism and Mass Communications, University of South Carolina, Columbia. A fost director de copywriting publicitar si a colaborat cu American Express. A publicat in Wall Street Journal si in diverse reviste academice.


A. Jerome Jewler a primit in 2000 titlul de Distinguished Advertising Educator al American Advertising Federation. Este profesor emerit al School of Journalism and Mass Communications, University of South Carolina, Columbia. Este coeditor al volumului Your College Experience, foarte apreciat in SUA, cu numeroase reeditari.


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.