Comunicarea de criză. Tehnici și strategii
Comunicarea de criză. Tehnici și strategii
Comunicarea de criză. Tehnici și strategii
Comunicarea de criză. Tehnici și strategii
Comunicarea de criză. Tehnici și strategii
Comunicarea de criză. Tehnici și strategii
Comunicarea de criză. Tehnici și strategii
Comunicarea de criză. Tehnici și strategii
Comunicarea de criză. Tehnici și strategii
Comunicarea de criză. Tehnici și strategii
Comunicarea de criză. Tehnici și strategii
Comunicarea de criză. Tehnici și...
Comunicarea de criză. Tehnici și...
Comunicarea de criză. Tehnici și...
Comunicarea de criză. Tehnici și...
Comunicarea de criză. Tehnici și...
Comunicarea de criză. Tehnici și...
Comunicarea de criză. Tehnici și...
Comunicarea de criză. Tehnici și...
Comunicarea de criză. Tehnici și...
Comunicarea de criză. Tehnici și...
Comunicarea de criză. Tehnici și...
ISBN
978-973-46-1437-0
An apariție
2009
Lună apariție
6
Număr pagini
240
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
Domenii

Comunicarea de criză. Tehnici și strategii

Autori: Cristina Coman
INDISPONIBIL
9,62 lei

 
Intr-o situatie de criza, rolul tehnicilor si strategiilor de comunicare in gestionarea adecvata a acesteia devine extrem de important. Pentru o mai buna intelegere a lor, autoarea apeleaza la studii de caz din tara si din strainatate, precizind de fiecare data succesul sau esecul strategiilor utilizate. O atentie deosebita este acordata comunicarii cu presa, care influenteaza in mod decisiv capacitatea unei institutii de a depasi situatiile de criza. La finalul capitolelor, specialisti din domeniu raspund unui scurt chestionar, expunindu-si viziunea proprie asupra solutiilor ce trebuie adoptate pentru eficientizarea comunicarii de criza. Lucrarea se adreseaza studentilor, profesorilor si specialistilor in relatii publice, precum si managerilor.
An apariție
2009
Lună apariție
6
Număr pagini
240
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Criza: definitii, caracteristici, tipologii • Etapele evolutiei unei crize • Comunicarea de risc • Comunicarea cu presa in timpul crizei • Rolul specialistilor in relatii publice in comunicarea cu presa • Modurile de raportare a presei la situatiile de criza • Managementul crizei • Planul de management al crizei • Strategiile de comunicare • Strategii de comunicare folosite in crizele din Romania • Imaginea, identitatea, reputatia  


Despre autori


Cristina Coman este conferentiar universitar la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii a Universitatii din Bucuresti. A beneficiat de stagii de perfectionare in jurnalism si comunicare la Ecole Superieure de Journalisme, Lille (Franta – 1992), Universite Libre de Bruxelles (Belgia – 1993), State University of South Carolina (SUA – 1995) si Universite Paul Valery de Montpellier (Franta – 1999). Este autoarea lucrarii Relatii publice: tehnici de comunicare cu presa, aparuta in 1999 la Editura ALL, Bucuresti, reeditata cu titlul Relatiile publice si mass-media, Editura Polirom, Iasi, 2000 (editia a II-a, 2004), precum si a volumelor Relatiile publice. Principii si strategii, Editura Polirom, Iasi, 2001, si Relatiile publice: modele teoretice si studii de caz, Editura Universitatii din Bucuresti, 2009. A sustinut numeroase comunicari stiintifice si a tinut sesiuni de training pentru personalul din Ministerul Sanatatii, Ministerul Mediului, Ministerul Agriculturii, Ministerul Afacerilor Externe, organizatii nonguvernamentale, diverse firme din Romania. Este membru fondator al Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice si al Asociatiei Formatorilor in Jurnalism si Comunicare si membru international al Association for Education in Journalism and Mass Communication (SUA).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.