Publicitatea. De la planificarea strategică la implementarea media
Publicitatea. De la planificarea strategică la implementarea media
Publicitatea. De la planificarea strategică la implementarea media
Publicitatea. De la planificarea strategică la implementarea media
Publicitatea. De la planificarea strategică la implementarea media
Publicitatea. De la planificarea strategică la implementarea media
Publicitatea. De la planificarea strategică la implementarea media
Publicitatea. De la planificarea strategică la implementarea media
Publicitatea. De la planificarea strategică la implementarea media
Publicitatea. De la planificarea strategică la implementarea media
Publicitatea. De la planificarea strategică la implementarea media
Publicitatea. De la planificarea strategică la implementarea media
Publicitatea. De la planificarea...
Publicitatea. De la planificarea...
Publicitatea. De la planificarea...
Publicitatea. De la planificarea...
Publicitatea. De la planificarea...
Publicitatea. De la planificarea...
Publicitatea. De la planificarea...
Publicitatea. De la planificarea...
Publicitatea. De la planificarea...
Publicitatea. De la planificarea...
Publicitatea. De la planificarea...
Publicitatea. De la planificarea...
ISBN
978-973-46-1394-6
An apariție
2009
Lună apariție
6
Număr pagini
272
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Colecție
COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
Domenii

Publicitatea. De la planificarea strategică la implementarea media

Autori: Delia Cristina Balaban
INDISPONIBIL
9,62 lei

 
Editia a II-a revazuta si adaugita
 
Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu provocarea de a-si depasi formele clasice si de a-si comunica mesajul cu maximum de eficienta. Astfel, publicitatea online, organizarea de evenimente si marketingul viral fac in prezent parte din tot mai multe campanii. Volumul prezinta agentia de publicitate – cu tipologiile si structura specifice unei agentii full-service –, rolurile diverselor departamente si ale membrilor acestora in cadrul campaniei publicitare, precum si efectele mass-mediei asupra publicului. Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media se adreseaza tuturor celor care lucreaza in domeniul publicitatii sau sint interesati de fenomenul publicitar.
An apariție
2009
Lună apariție
6
Număr pagini
272
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Fără comentarii
Agentia de publicitate • Publicitatea si marketingul • Imaginea in publicitate • Planificarea si strategia in publicitate • Elementele specifice creatiei publicitare • Marketingul experimental • Perspective contemporane asupra efectelor publicitatii • Elemente de comunicare interculturala in publicitate


Despre autori


Delia Cristina Bălaş (Balaban) este profesor doctor habil., specializarea ştiinţe ale comunicării, la Facultatea de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării, Universitatea „Babeş‑Bolyai”, Cluj‑Napoca. În cadrul acestei instituţii a înfiinţat şi coordonează programele de Publicitate la nivel licenţă şi masterat. A absolvit în anul 2003 doctoratul la Europa‑Universität Viadrina, Frankfurt/Oder, Germania (magna cum laudae), a realizat mai multe stagii de cercetare postdoctorală la Ludwig‑Maximilians‑Universität în München, Germania. A fost Fulbright Visiting Scholar la Grady College of Journalism and Mass Communication de la University of Georgia, Athens în Statele Unite ale Americii. Este membră a International Communication Association, a American Academy of Advertising, a European Communication Research and Education Association şi a Deutsche Gesellschaft für Publizistik‑ und Kommunikationswissenschaft (Societatea Germană de Publicistică şi Ştiinţele Comunicării). Coordonează doctorate în domeniul ştiinţele comunicării în aria tematică a publicităţii, a comunicării prin intermediul reţelelor de socializare online şi a influencer marketingului.



Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.