- ISBN
- 978-973-46-1394-6
- An apariție
- 2009
- Lună apariție
- 6
- Număr pagini
- 272
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 135x200
- Colecție
- COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
- Domenii
Publicitatea. De la planificarea strategică la implementarea media
Autori: Delia Cristina Balaban
- An apariție
- 2009
- Lună apariție
- 6
- Număr pagini
- 272
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 135x200
Despre autori
Delia Cristina Bălaş (Balaban) este profesor doctor habil., specializarea ştiinţe ale comunicării, la Facultatea de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării, Universitatea „Babeş‑Bolyai”, Cluj‑Napoca. În cadrul acestei instituţii a înfiinţat şi coordonează programele de Publicitate la nivel licenţă şi masterat. A absolvit în anul 2003 doctoratul la Europa‑Universität Viadrina, Frankfurt/Oder, Germania (magna cum laudae), a realizat mai multe stagii de cercetare postdoctorală la Ludwig‑Maximilians‑Universität în München, Germania. A fost Fulbright Visiting Scholar la Grady College of Journalism and Mass Communication de la University of Georgia, Athens în Statele Unite ale Americii. Este membră a International Communication Association, a American Academy of Advertising, a European Communication Research and Education Association şi a Deutsche Gesellschaft für Publizistik‑ und Kommunikationswissenschaft (Societatea Germană de Publicistică şi Ştiinţele Comunicării). Coordonează doctorate în domeniul ştiinţele comunicării în aria tematică a publicităţii, a comunicării prin intermediul reţelelor de socializare online şi a influencer marketingului.