Comunicarea prin imagini. Cum să-ți pui în valoare comunicarea prin intermediul dimensiunii vizuale
Comunicarea prin imagini. Cum să-ți pui în valoare comunicarea prin intermediul dimensiunii vizuale
Comunicarea prin imagini. Cum să-ți pui în valoare comunicarea prin intermediul dimensiunii vizuale
Comunicarea prin imagini. Cum să-ți pui în valoare comunicarea prin intermediul dimensiunii vizuale
Comunicarea prin imagini. Cum să-ți pui în valoare comunicarea prin intermediul dimensiunii vizuale
Comunicarea prin imagini. Cum să-ți pui în valoare comunicarea prin intermediul dimensiunii vizuale
Comunicarea prin imagini. Cum să-ți pui în valoare comunicarea prin intermediul dimensiunii vizuale
Comunicarea prin imagini. Cum să-ți pui în valoare comunicarea prin intermediul dimensiunii vizuale
Comunicarea prin imagini. Cum să-ți pui în valoare comunicarea prin intermediul dimensiunii vizuale
Comunicarea prin imagini. Cum să-ți pui în valoare comunicarea prin intermediul dimensiunii vizuale
Comunicarea prin imagini. Cum să-ți pui în valoare comunicarea prin intermediul dimensiunii vizuale
Comunicarea prin imagini. Cum să-ți pui în valoare comunicarea prin intermediul dimensiunii vizuale
Comunicarea prin imagini. Cum să-ți pui în valoare comunicarea prin intermediul dimensiunii vizuale
Comunicarea prin imagini. Cum să-ți pui în valoare comunicarea prin intermediul dimensiunii vizuale
Comunicarea prin imagini. Cum să-ți...
Comunicarea prin imagini. Cum să-ți...
Comunicarea prin imagini. Cum să-ți...
Comunicarea prin imagini. Cum să-ți...
Comunicarea prin imagini. Cum să-ți...
Comunicarea prin imagini. Cum să-ți...
Comunicarea prin imagini. Cum să-ți...
Comunicarea prin imagini. Cum să-ți...
Comunicarea prin imagini. Cum să-ți...
Comunicarea prin imagini. Cum să-ți...
Comunicarea prin imagini. Cum să-ți...
Comunicarea prin imagini. Cum să-ți...
Comunicarea prin imagini. Cum să-ți...
Comunicarea prin imagini. Cum să-ți...
ISBN
978-973-46-1500-1
An apariție
2009
Lună apariție
11
Număr pagini
224
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
Domenii

Comunicarea prin imagini. Cum să-ți pui în valoare comunicarea prin intermediul dimensiunii vizuale

Autori: Alain Joannes
INDISPONIBIL
9,62 lei

 

Traducere de Ioana Manole

Imaginile de marca, logourile, modul de prezentare a unor produse, jocurile sint forme de comunicare vizuala. Succesul acestui tip de comunicare este asigurat de coerenta dintre continuturi, simboluri, imagini si suporturile utilizate, care faciliteaza receptarea, intelegerea si memorarea mesajelor de catre destinatari. Utilizat in comunicarea interna si externa a unei organizatii, limbajul imaginilor se supune unor coduri culturale si trebuie sa se adapteze in acelasi timp constringerilor comunicarii. Lucrarea va ajuta sa alegeti tipurile de imagini corespunzatoare diverselor publicuri – parteneri ai firmei, clienti, colaboratori, mass-media –, fiind un ghid util pentru toti profesionistii imaginii si ai comunicarii: agentii de comunicare, directori de comunicare, machetatori, graficieni etc.

An apariție
2009
Lună apariție
11
Număr pagini
224
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Cunoasterea potentialului imaginilor • Crearea imaginii de marca • Concentrarea asupra diversitatii • Structurarea unui sistem de identitate vizuala • Mitologii contemporane • Metafore dinamice • Retete pentru imagini eficiente • Cum prind glas culorile • Opt moduri de a fi ale imaginii • Ecranele prind viata


Despre autori


Alain Joannes, editorialist politic, analist economic, critic de televiziune, in prezent consultant in comunicare si exploatarea tehnologiilor de diseminare. Are o experienta de peste 40 de ani ca jurnalist in presa scrisa, radio, televiziune si internet. A mai publicat Le journalisme a l’ere electronique (2007).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.