Introducere în comunicarea politică
Introducere în comunicarea politică
Introducere în comunicarea politică
Introducere în comunicarea politică
Introducere în comunicarea politică
Introducere în comunicarea politică
Introducere în comunicarea politică
Introducere în comunicarea politică
Introducere în comunicarea politică
Introducere în comunicarea politică
Introducere în comunicarea politică
Introducere în comunicarea politică
Introducere în comunicarea politică
Introducere în comunicarea politică
Introducere în comunicarea politică
Introducere în comunicarea politică
Introducere în comunicarea politică
Introducere în comunicarea politică
Introducere în comunicarea politică
Introducere în comunicarea politică
ISBN
978-973-46-0813-3
An apariție
2007
Lună apariție
0
Număr pagini
320
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
Domenii

Introducere în comunicarea politică

Autori: Brian McNair
INDISPONIBIL
33,67 lei

 

Lucrare recomandata de:

 

 

 

 

Traducere de Claudiu Veres.

Constienti de importanta mijloacelor de comunicare in dezbaterea publica, actorii politici isi supravegheaza atent mesajul transmis catre cetateni, intrucit de receptarea acestuia depind succesul sau esecul demersului lor. Luind ca repere Statele Unite si Marea Britanie, volumul analizeaza relatia dintre politica, mass-media si democratie in contexte extrem de variate precum actiunile sindicale, campaniile electorale si cele organizate de grupurile de presiune, amenintarea venita din partea al-Qaida si implicatiile zilei de 11 septembrie asupra comunicarii politice internationale.

An apariție
2007
Lună apariție
0
Număr pagini
320
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii

Politica in era mediatizarii • Opinia publica si sfera publica • Democratia si mijloacele de comunicare • Efectele comunicarii politice • Comportamentul de vot • Efectul publicitatii politice • Nevoia de stiri • Partidele si comunicarea politica • Sociologia strategiilor adoptate de gruparile politice marginale • Grupurile de presiune • Terorismul si oxigenul publicitatii • Conflictele internationale si comunicarea politica



Despre autori


Brian McNair este profesor de jurnalism si comunicare la Universitatea Strathclyde. A mai publicat News and Journalism in the UK: A Text Book (1993, Routledge), The Sociolgy of Journalism (1998, Hodder Arnold), Journalism and Democracy: An Evaluation of the Political Public Sphere (2000, Routledge) Striptease Culture: Sex, Media and the Democratisation of Desire (2002, Routledge), Cultural Chaos: journalism, news and power in a globalised world (2006, Routledge).



Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.