Ghid practic de relații publice
Ghid practic de relații publice
Ghid practic de relații publice
Ghid practic de relații publice
Ghid practic de relații publice
Ghid practic de relații publice
Ghid practic de relații publice
Ghid practic de relații publice
Ghid practic de relații publice
Ghid practic de relații publice
Ghid practic de relații publice
Ghid practic de relații publice
Ghid practic de relații publice
Ghid practic de relații publice
Ghid practic de relații publice
Ghid practic de relații publice
Ghid practic de relații publice
Ghid practic de relații publice
Ghid practic de relații publice
Ghid practic de relații publice
Ghid practic de relații publice
Ghid practic de relații publice
Ghid practic de relații publice
Ghid practic de relații publice
Ghid practic de relații publice
Ghid practic de relații publice
Ghid practic de relații publice
Ghid practic de relații publice
ISBN
978-973-46-0703-7
An apariție
2007
Lună apariție
8
Număr pagini
392
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
Domenii

Ghid practic de relații publice

Autori: Joe Marconi
INDISPONIBIL
9,62 lei

 
Traducere de Camelia Cmeciu.
Componenta esentiala a oricarui program de marketing, relatiile publice elaboreaza strategii, solutioneaza probleme si asigura o comunicare eficienta cu mass-media si o perceptie adecvata a publicurilor asupra companiei. Ghidul practic al lui Joe Marconi reprezinta un instrument necesar atit pentru intelegerea conceptului de relatii publice, cit si pentru punerea lui in practica. Citind aceasta lucrare, veti invata care sint elementele-cheie ale unei campanii, cum se scrie un comunicat de presa, cum se calculeaza bugetul, cit de importanta este imaginea firmei, cum se elaboreaza un discurs si care este cea mai potrivita modalitate de a gestiona o criza.
An apariție
2007
Lună apariție
8
Număr pagini
392
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Relatiile publice: arta sau stiinta? • Planul de relatii publice • Public(uri) • Relatiile publice si mixul de marketing • „Ce”-ul si „cum”-ul mesajului • Puterea imaginilor si a marcilor • Tipuri de campanii de marketing • Relatiile cu investitorii: relatii publice diferite • Relatiile cu angajatii: puterea din interior • Informarea publica: imaginatie si energie • Alegerea unei agentii de relatii publice • Relatiile publice si mass-media • Gestionarea crizelor si relatiile publice • Portofoliul de relatii publice


Despre autori


Joe Marconi este consultant de marketing. Cu o experienta de aproape trei decenii in publicitate, relatii publice si branding, a lucrat pentru numeroase companii si agentii de PR. A publicat articole in periodicele de prim-plan precum International Herald Tribune, The Chicago Tribune sau Adweek. Dintre lucrarile sale, amintim: Crisis Marketing: When Bad Things Happen to Good Companies (1993), Image Marketing (1996), The Brand Marketing Book (1999), The Complete Guide to Publicity (1999), Future Marketing: Targeting Seniors, Boomers, Generations X and Y (2000), Reputation Marketing (2001), Cause Marketing (2002).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.