Psihosociologie. Teorii, cercetări, aplicații (ediţia a II-a revăzută şi adăugită)
Psihosociologie. Teorii, cercetări, aplicații (ediţia a II-a revăzută şi adăugită)
Psihosociologie. Teorii, cercetări, aplicații (ediţia a II-a revăzută şi adăugită)
Psihosociologie. Teorii, cercetări, aplicații (ediţia a II-a revăzută şi adăugită)
Psihosociologie. Teorii, cercetări, aplicații (ediţia a II-a revăzută şi adăugită)
Psihosociologie. Teorii, cercetări, aplicații (ediţia a II-a revăzută şi adăugită)
Psihosociologie. Teorii, cercetări, aplicații (ediţia a II-a revăzută şi adăugită)
Psihosociologie. Teorii, cercetări, aplicații (ediţia a II-a revăzută şi adăugită)
Psihosociologie. Teorii, cercetări, aplicații (ediţia a II-a revăzută şi adăugită)
Psihosociologie. Teorii, cercetări, aplicații (ediţia a II-a revăzută şi adăugită)
Psihosociologie. Teorii, cercetări, aplicații (ediţia a II-a revăzută şi adăugită)
Psihosociologie. Teorii, cercetări, aplicații (ediţia a II-a revăzută şi adăugită)
Psihosociologie. Teorii, cercetări, aplicații (ediţia a II-a revăzută şi adăugită)
Psihosociologie. Teorii, cercetări,...
Psihosociologie. Teorii, cercetări,...
Psihosociologie. Teorii, cercetări,...
Psihosociologie. Teorii, cercetări,...
Psihosociologie. Teorii, cercetări,...
Psihosociologie. Teorii, cercetări,...
Psihosociologie. Teorii, cercetări,...
Psihosociologie. Teorii, cercetări,...
Psihosociologie. Teorii, cercetări,...
Psihosociologie. Teorii, cercetări,...
Psihosociologie. Teorii, cercetări,...
Psihosociologie. Teorii, cercetări,...
Psihosociologie. Teorii, cercetări,...
ISBN
978-973-46-0868-3
An apariție
2008
Lună apariție
0
Număr pagini
424
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Psihologie
Domenii

Psihosociologie. Teorii, cercetări, aplicații (ediţia a II-a revăzută şi adăugită)

Autori: Septimiu Chelcea
INDISPONIBIL
38,48 lei

 
Editia a II-a revazuta si adaugita
 

Cele douazeci de studii cuprinse in volum prezinta temele fundamentale ale oricarui curs de psihosociologie moderna, cum sint comportamentul colectiv, memoria sociala, opinia publica, relatiile interpersonale, grupurile sociale, comportamentul agresiv si cel prosocial, influenta si atitudinile sociale, stereotipurile sau emotiile. Analiza concisa si ilustrata cu numeroase exemple din cadrul fiecarui capitol e insotita de rezultate ale investigatiilor autorilor ce trimit la realitatile romanesti, in vederea familiarizarii cu modul concret de cercetare stiintifica in cadrul psihosociologiei. Lucrarea se adreseaza studentilor de la psihologie, dar si celor de la facultatile de stiinte socioumane in general, oferindu-le o privire de ansamblu asupra unui domeniu aflat intr-o continua evolutie.

An apariție
2008
Lună apariție
0
Număr pagini
424
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii

Comportamentul colectiv • Zvonurile si rezistenta la zvonuri • Moda si teribilismele • Comunicare, conflict, incredere • Afilierea, iubirea si gelozia • Fenomenul atribuirii • Atitudinile sociale • Stereotipuri, prejudecati, discriminare sociala • Emotiile: o constructie sociala • Selful. Cu referire la selful romanesc in tranzitie



Despre autori


Septimiu Chelcea (coordonator)
Septimiu Chelcea (n. 1940) este profesor onorific la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala a Universitatii din Bucuresti. A predat pina in anul universitar 2014-2015 cursurile de Psihologie Sociala, Sociologia Opiniei Publice si Psihosociologia Publicitatii. A absolvit in 1967 Facultatea de Filosofie (Sectia Psihologie) din cadrul Universitatii din Bucuresti. In 1974 a primit titlul stiintific de doctor in filosofie, specialitatea sociologie. Academia Romana i-a decernat Premiul „P.S. Aurelian” (1980). In 2004 i s-a acordat Premiul „Opera Omnia” pentru intreaga activitate de cercetare stiintifica. Face parte din consiliul stiintific al revistei Psihologia Sociala si din colegiul director al revistei Sociologie Romaneasca, al carei director a fost in perioada 2002-2005. A publicat numeroase articole, studii si monografii (ca unic autor, in colaborare sau coordonator), dintre care mentionam: Chestionarul in investigatia sociologica (1975), Experimentul in psihosociologie (1982), Personalitate si societate in tranzitie (1994), Cum sa redactam o lucrare de licenta, o teza de doctorat, un articol stiintific in domeniul stiintelor socioumane (2000, editia a IV-a revazuta si adaugita, 2007), Metodologia cercetarii sociologice. Metode cantitative si calitative (2001, editia a III-a revazuta si adaugita, 2007), Opinia publica: gindesc masele despre ce si cum vor elitele? (2002), Enciclopedie de psihosociologie (coord., 2003), Comunicarea nonverbala in spatiul public (coord., 2004), Comunicarea nonverbala: gesturile si postura (in colab., 2005), Psihosociologie: Teorie si aplicatii (coord., 2006), Opinia publica. Strategii de persuasiune si manipulare (2006). De acelasi autor, la Editura Polirom au aparut volumele Un secol de cercetari psihosociologice. 1897-1997 (2002), Psihosociologie. Teorii, cercetari, aplicatii (2008, editia a II-a revazuta si adaugita) si Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale (2012).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.